troi schreef:Is er weer een nieuw type of bedoel je de zadels vanaf 2014?
De zadels die ik nu verkoop zijn de nieuwste zadels, dus de modellen vanaf 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Kitty_ schreef:De zadels die ik nu verkoop zijn de nieuwste zadels, dus de modellen vanaf 2014
Kun je wat uit de doeken doen over het binnenwerk ("boom")?
Ik heb begrepen dat daar wel eea is veranderd tov de oudere modellen?
DubbelDun schreef:@Kitty: waarom zit er 500 euro verschil tussen de lichte Short Cow en de donkere Short Buffalo ??
En met welke pommel wordt een zadel standaard geleverd.. of is dat afhankelijk wat het paard in kwestie nodig heeft ??
DubbelDun schreef:@Kitty: waarom zit er 500 euro verschil tussen de lichte Short Cow en de donkere Short Buffalo ??
En met welke pommel wordt een zadel standaard geleverd.. of is dat afhankelijk wat het paard in kwestie nodig heeft ??
Kitty_ schreef:Wildgirl, is je Duits een beetje goed? Er is een facebook groep in het Duits waar je veel kunt vinden over de Freemax Western
Wildgirl schreef:Kitty_ schreef:Wildgirl, is je Duits een beetje goed? Er is een facebook groep in het Duits waar je veel kunt vinden over de Freemax Western
Ik ben redelijk taalgevoelig...met uitzondering van Duits
Ik kan via een vriendin een model uit 2015 passen, een 16 inch met boommaat xtra full quarter.
Ben benieuwd hoe dat zal liggen.
Zijn deze zadels, uiteraard incl een goede pad, ook geschikt voor de ruiters met een maatje meer?
Mijn ervaring in het algemeen met boomloos is, is dat dit niet zo verstandig is nl....