Vandaag trouwens mijn bestelde hoofdstel binnen gekregen, even goed gepoetst en hij ziet er weer super uit. Het is een cowperson tack bride.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seyen94 schreef:Oké mijn verslaving loopt echt ontzettend uit de hand! Maak kennis met al mijn kindjes (hoofdstellen). Het poetswerk is verschrikkelijk, maar als ze er eenmaal weer mooi bij hangen is het het toch weer waard! Vandeweek mijn laatste adoptie kind binnen gekregen een Moran Hoofdstel met Silver Mesa buckles. Ik ben erg benieuwd, wat is jullie favoriet?!
[ [url=m/uPUDFk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ltCS0L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gimme_Spurs schreef:Seyen94 schreef:Oké mijn verslaving loopt echt ontzettend uit de hand! Maak kennis met al mijn kindjes (hoofdstellen). Het poetswerk is verschrikkelijk, maar als ze er eenmaal weer mooi bij hangen is het het toch weer waard! Vandeweek mijn laatste adoptie kind binnen gekregen een Moran Hoofdstel met Silver Mesa buckles. Ik ben erg benieuwd, wat is jullie favoriet?!
[ [url=m/uPUDFk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ltCS0L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, dure kindjes hoor!(maar ik snap je wel
)
Vierde van rechts. Dark oil vind ik het mooist met niet al teveel poespas. Ik vind het zilver op de ears supermooi (zoals bijvoorbeeld een zilveren V frontstuk, dat wordt mijn eerste showhoofdstel!)
Ik ben niet zo'n fan van light oil tack. Medium kan er nog mee door