Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sylva schreef:Ik heb even op haar site gekeken Troi. Als ik deze ezel zelfs zie met een Western semi boomloos, dan biedt dat hoophttp://www.ride-with-a-smile.de/index.p ... 7&Itemid=9
troi schreef:Therese praat ook engels. Maar ik kwam met mijn kolenduits de vorige keer (tijdens pasconsult van vriendin) een heel eind. Ze neemt ruim de tijd en geeft bakken met info. Ik vond het echt super interessant!
sylva schreef:Even weer over de Freemax, is het dan zo dat de lengte na het zitvlak ook nog veel uitmaakt? Dus stel dat een kleinere zitting wel zou passen, maar het zadel zelf natuurlijk nog langer doorloopt, dat is dan niet handig? Ik heb een tijd een BF gehad, deze liep ook langer door. Maar ik zat dus zeg maar in maatje 1, dus niet op de lendenen. Volgens de zadelmaker destijds gaf het niet dat de BF veel later eindigde, als ik maar qua zitting druk gaf binnen het draagvlak. Nu kan ik me voorstellen dat Western modellen wel nog eens veel langer kunnen zijn...
Amanda schreef:Verder zie ik verschillen in tooling, is dat een optie bij een nieuw zadel?
En ik zie prijzen tussen de 800 en 1500 euro op diverse sites. Waar ligt dat aan?
Amanda schreef:Okee, ik heb inmiddels aardig wat gelezen.
Ik zie in de modellen vooral versies die op de rug langer of korter zijn. Maar zijn er ook verschillen in de zitting? Ik heb namelijk het liefst een zo vlak mogelijke zitten waar ik niet in opgesloten zit. Ik ben niet de slankste, waarbij alles op achterwerk en benen zit en met een te opgesloten zit krijg ik rugpijn.
Verder zie ik verschillen in tooling, is dat een optie bij een nieuw zadel?
En ik zie prijzen tussen de 800 en 1500 euro op diverse sites. Waar ligt dat aan?
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de FB groepen, daar ga ik ook nog eens neuzen.