Vandaag het arsenaal spullen weer uitgebreid voor zowel vriendlief als mijzelf en allebei de poownies! We kunnen er weer even tegen denk ik zo
coldsummers
Geplaatst: 30-12-15 23:26
Morgen komen er betere foto's.
spicegirl
Geplaatst: 31-12-15 00:47
mooi bit ! ik zou alleen de clips weglaten..
coldsummers
Geplaatst: 31-12-15 00:49
Spicegirl: Ik dacht al dat ik zulke reacties zou krijgen. Ik snap ook waarom overigens. Maar ik ga er nog niet meer rijden. Maar ik ga ze misschien ook gewoon weglaten en toch rein chains kopen.
Ik had bij Arthur eerst een bit gezien van 100 euro, deze wilde ik al heel lang hebben, maar ik vond het zelf toch iets te duur. Toen kwam ik deze tegen en deze was afgeprijsd naar 50, was eerst 90. En ik ben hier nog blijer mee dan dat bit dat ik eerst wilde.
spicegirl
Geplaatst: 31-12-15 01:48
ik vind m echt mooi !
MarvanTom
Geplaatst: 31-12-15 19:07
@ Kimvicious: hahaha! Dezelfde handschoenen! Wij waren bij Arthur's op een verkeerd tijdstip.... Het was zó druk dat we de helft niet eens konden zien door de mensenmassa. Tom heeft een 'haf' pad erbij en een borststuk, maar hij keek niet zo happy bij het zien van nóg meer leerwerk. Van de week ff een nieuwe poging wagen met peentjes...
XxChelsey1xX
Geplaatst: 04-01-16 19:40
Wat een leuke spulletjes komen er weer voorbij! Ik ben ook naar arthurs geweest natuurlijk maar het was echt niet normaal druk dus heb helaas niet alles kunnen zien. Heb wel de nodige dingetjes gescoord en ben er blij mee D
en met kerst heb ik een prachtige billy cook pad gekregen waar ik ook zoooo blij mee ben
Leuke spullen heb je gescoord. Dit jaar helaas niet bij de sale geweest maar had eigenlijk ook niks nodig. Dan kan ik beter een keer shoppen en kwijlen bij de glazen kast op een rustigere dag! Het lijkt alleen wel op de foto of het bit wat laag in de mond hangt maar kan ook puur op foto zo zijn
vandaag is mijn show hoofdstel binnengekomen, ben echt al zó lang verliefd op dit soort hoofdstellen en ben dan ook echt meer dan blij dat ik er eindelijk 1 heb! wil er het liefst nog een buckle op als die van CubaLibre maar dat komt wel weer :3
(niet de beste foto, ga hem donderdag passen op tom en dan komt er zeker een foto)