*ik baal er stiekem gewoon van dat mijn paardje zo smerig is..* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diaz schreef:Sorry voor mijn korte lontje..*ik baal er stiekem gewoon van dat mijn paardje zo smerig is..*

Paintlinger schreef:Diaz schreef:Sorry voor mijn korte lontje..*ik baal er stiekem gewoon van dat mijn paardje zo smerig is..*
Ik heb ook een Tinker-achtige.......maar dan groter en helemáál wit.
Ik weet hoe moeilijk het is hoor
Je paard heeft er geen last van..........sterker nog, tinkers vinden het heerlijk om vies te zien
spicegirl schreef:leuk hoofdstel,blanket !![]()
@coentjuh - overdreven reactie.weinig paarden staan steriel, en de hele dag binnen.de mijne ook niet,maar ik neem wel ff de moeite (heel veel moeite) om hem schoon te houden.viezigheid is ook een broeiplaats voor mok e.d.
Maar inderdaad wat maakt het ook uit, de één poetst nu eenmaal meer dan de ander en als ik meer wedstrijdgericht zou rijden zouden ze er ook wel wat schoner bij staan. Vroegah waren ze ook altijd helemaal schoon en netjes manen gekamd enzo. Nu zien ze er vooral in de winter niet zo netjes uit, maar ik vind het niet erg en ze hebben het naar hun zin in de modderpoel. Het beste werkt idd nog even in de paddock/zand laten staan (na een dagje modderige wei) zoals Roosje zegt.Coentjuh schreef:Maar inderdaad wat maakt het ook uit, de één poetst nu eenmaal meer dan de ander
)