Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SJBR schreef:Hier even het nieuwe zadel van razz. éénmaal opgelegd voor de foto om binnen een jaartje te gebruiken want razz is nog maar 2 jaar. Ik heb ook een bijpassende (zelfde kleur en tooling) borstriem en hoofdstel maar deze staan niet afgebeeld. Er komt ook een 5star pad onder met een blanket over maar deze zitten allebei nog in de verpakking.
zadel is een billy cook arbuckle wade.
IcePrincess schreef:Ik heb ook een vraagje. Ik twijfel of ik dit hoofdstel zal houden of toch zal verkopen. Ondanks dat het een goedkoop zwart geplamuurd kartonleren met supernepzilver hoofdstelletje is waar velen waarschijnlijk nog niet dood mee gevonden willen worden blijf ik het toch een erg leuk dingetje vinden. Maar hij past niet mooi en zeker vergeleken met de rest van zijn hoofdstellen die allemaal custom zijn een heel groot verschil in kwaliteit. Mijn eksterogen zeggen 'houden', maar de zijkanten zijn te lang en al zou de frontriem lager passen dan zou die weer te krap zijn.
Dus leuk genoeg om te houden of kan ik er beter een ander blij mee maken die wel een pony met normale maten heeft?
*zucht* wat is hij toch knap he