Gewoon gebruiken. Door gebruik verkleurd het vaak ook wel wat. Wel zonde van die vlek op je hoed.
annelot
Geplaatst: 29-03-15 16:01
Eindelijk kan ik ook tack showen! Showhalster voor mijn gup. Nu op de strakste gaatjes maar hij heeft hem pas in september nodig dus hij mag er nog verder in groeien.
Gister met me pony naar Arthur geweest voor een nieuw zadel. We zijn geslaagd en het is een Garland roundskirt geworden voor mijn haflinger. Zal van de week een foto maken van mn volledige tack op mn pony.
Wel al een nieuwe off billet besteld die was ik vergeten gelijk mee te nemen bij arthur
Wendy1989
Geplaatst: 30-03-15 20:25
Mijn Alpen Quartertje Alexia met haar tack.
Zit alleen te twijfelen om houten beugels aan te schaffen voor bij het zadel. wat denken jullie?
Houten beugels zouden het geheel nog iets mooier maken denk ik. Wat een mooi zadel ook qua kleur! Past erg mooi samen allemaal vind ik ook.
kellyalischa
Geplaatst: 30-03-15 22:57
Mooie pad hierboven! Die kleuren staan je haflinger erg goed! Houten beugels vind ik ook super maar deze beugels staan er prima bij hoor!
Gave paint ArabianRanch! Volgens mij weet ik waar je paardje staat! Zal de volgende keer eens goed opletten als ik erlangs rij . Veel plezier met haar!
Ik heb de laatste tijd regelmatig berichten moeten verwijderen die hier niet thuishoren. Denk eraan dat dit topic bedoeld is om je westerntack te laten zien aan andere Bokkers. Voor foto's van je paard, wedstrijd,...kan je terecht op WN-IT. Bedankt om hier rekening mee te houden.
ArabianRanch
Geplaatst: 02-04-15 18:17
kellyalischa schreef:
Gave paint ArabianRanch! Volgens mij weet ik waar je paardje staat! Zal de volgende keer eens goed opletten als ik erlangs rij . Veel plezier met haar!
Wellicht moeilijk voor te stellen nu, maar het was toen zomer
ArabianRanch
Geplaatst: 05-04-15 11:53
Chexie's tack
totaalplaatje
kellyalischa
Geplaatst: 06-04-15 11:08
Ziet er super uit Isabel! Staat haar ook erg goed !
Shettepret
Geplaatst: 07-04-15 09:38
Stapper met zijn tack. Hij is er zelf ook zo bij mee Heb inmiddels mooie split reins. Vond de clipjes icm de studs op zijn snaffle geen goed plan en heb meer gevoel met de split reins lijkt het.
Sjintoo
Geplaatst: 08-04-15 20:45
Falke haar nieuw hoofdstelletje. Ga wel een stukje van de overschotjes laten halen zodat de versiering duidelijker wordt. Heb deze 2e hands overgenomen van een stalgenootje