Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josefien schreef:Spatter, prachtig paard en mooie set!
unicumW ik vind die paarse ook echt te gek!
Djulitaa vind bosalloos ook erg mooi. Ik weet zo niet waar je dat kan kopen, ik zou iets laten maken, ik heb net bij Triple Horn een sidepull laten maken in roodbruin leer (Burgundy) zelfde kleur, tooling en concho's als zadel.(hm bedenk me net dat het al klaar was maar nog niks gehoord heb wanneer het bij Evelien van Eurohorse is..) Mogelijk kunnen zij ook iets maken op maat van je paard waar een bosal in kan?
PoucyWouce schreef:Das jammer Josefien. Deed jij zondag niet ook mee aan de FFT?
Ik verheug me op de foto's.
Josefien schreef:PuocyWouce ik heb het hoofdstel binnen, bij de sidepull die ik nu heb is er eenb driehoekig stuk waaraan de ring voor de reins zit, dat ontbreekt nu, geeft dat geen problemen? en heeft jouw paardje geen last van die nopjes in de neusriem, die drukken best door vind ik...mijn keelriem vind ik wat armetierig, niet doorgestikt zoals de rest maar met zo'n gedrukt lijntje..heb jij dat ook? verder vind ik het een mooi hoofdstel, past goed en de reins zijn er ook perfect bij! (moet nog foto maken, evenals van mijn nieuwe Chakra Bead.._)
Josefien schreef:nou breekt mijn klomp, Triple Horn zei dat jij geen keelriem wilkde want je wilde er een touwkeelriem aan? en nu heeft Evelien er zelf maar een keelriem ingezet. Ik vind dat echt heel lelijk, is donkerbruin, dus niet eens zelfde kleur leer, dus ik heb gevraagd om een bijpassende keelriem..je hebt die er zeker weten bij gekregen PoucyWouce? Is belangrijk ivm de prijs..