Met zo'n 'druk' paard moet je oplettten dat je het niet te flashy maakt, dus zwart met accentjes lijkt mij prima. Of voor een volgende set iets met aardetinten. Altijd mooi en subtiel.
Kasmir
Geplaatst: 01-03-15 00:48
Ja had idd hetzelfde idee, zwart of aardetinten. Vond deze blouse erg gaaf en dit kan ze nog wel hebben als ik de rest netjes rustig hou. Heb alleen een donkerbruine cap maar goed die past dan weer bij m'n donkerbruine laarzen/zadel
Zag ook weer een mooi zadel voorbij komen al ben ik zelf ook geen echte fan van die touwtjes maar denk dat dat voor iedereen persoonlijk is
Hier ondertussen ook weer verder aan het zoeken naar een nieuwe show outfit, die ik nu heb gaat niet staan bij Jill dus mag weer aan het bedenken en zoeken
Kasmir: Mooie blouse vooral! Zadel is niet mijn smaak :3
Ben zelf weer lekker wezen knutselen en heb het voor elkaar gekregen zelf een halster-hoofdstel in elkaar te flansen voor als we weer naar de hei gaan
Een nieuwe kost al gauw 80,- voor een leren en dan is het vaak zwart leer. Dit heeft me 4,- aan riemen, een oud halster en mijn eigen hoofdstel gekost dus nog geen 25,-
Ik heb een pad gekregen. Een toklat coolback pad om precies te zijn. Kan je daar mee rijden zonder iets eronder? Dit is hem, Turquoise. Dat zal mooi staan bij Dessie.
Die heb ik in het rood gehad. Vond het niks. Mijn oude Eskadron-dek (van toen ik nog dressuur reed) was nog dikker.
D_Desteny
Geplaatst: 01-03-15 17:51
Ik twijfelde al. Dessie krijgt schuurplekken van de pad die ik normaal gebruik. Qua materiaal leek dit me dus ideaal. Maar voor me gevoel kan het qua dikte net niet. Of net wel maar ik neig meer naar net niet.
@maflinger: het mag voor jouw paard misschien werken, maar hij is er zeker niet geschikt voor. Te dun/zacht en totaal geen ruggengraatvrijheid . Het is dus niet aan te raden zondermeer te roepen dat die daar geschikt voor is
@Dubbeldun: klopt. Het gaat in mijn geval ook om een schoftloos tafelmodelletje haflinger. Met iets meer schoft of een opliggende ruggengraat gaat 't 'm niet worden.
DubbelFun
Geplaatst: 01-03-15 20:06
Dan kun je er mee weg komen zolang het geen lange ritten zijn en het geen 30 graden is. Het wordt snel heet rond het ruggengraatgebied.
Koper
Geplaatst: 01-03-15 20:40
Wauw WB, wat een adembenemende romal
Mabotje Héél diep respect!
Kasmir zwart staat toch prima bij d'r manen
Kirrr
Geplaatst: 01-03-15 20:55
Heb het hoofdstel heel lang gespaard, maar nu toch eindelijk in gebruik.