Super gaaf Canisia! Zal idd wel een hoop tijd in gezeten hebben!
Iemand nog een tip om zweetplekken uit een showblouse te krijgen? Ik had hem tweedehands gekocht en helaas met zweetplekken en al gekregen Nu passen zowel mijn zus als ik hem niet en van die paar euro die hij gekost heeft op de duitse ebay ga ik ook niet dood, maar het is best nog een mooie blouse om iemand anders blij mee te maken.
Ik heb een aantal berichten verwijderd. Denk eraan dat dit topic bedoeld is om foto's van tack te tonen. Tweedehands spullen aanbieden kan via de Bokt Markt of via PB. Dank je wel om hier rekening mee te houden.
Haal die touwtjes er maar weer af Corneel, doet een hoop afbreuk!
Kasmir
Geplaatst: 28-02-15 12:30
Van die touwtjes ben ik ook niet zo'n fan
Ik heb m'n wedstrijd outfit bij elkaar, alleen nog even stoffen zoeken om manchetten op m'n blousje te maken en dan op wedstrijd . Dus als jullie je afvragen wat die mongool op dat stippelpaard als een halvegare door de bak doet.. dat ben ik
Zoals jullie zien ben ik voor zwart gegaan, kleed lekker af En vind zwart wel prima bij m'n drukke stippelpaard, vind al die kleurtjes nog even te heftig Moet eerst hier heel langzaam aan wennen want voel me nu al net een kerstboom.. x)