Nieuw paard, betekend nieuw zadel. Vandaag een Billy Cook zadel gekocht. Ben er zelf helemaal verlieft op! Zoek nog een bijpassend hoofdstel en borsttuig, mocht iemand dit hebben?!
heeft er iemand soms een idee waar je enkel een frontriem kan kopen? Het hoofdstel dat voor Paddy paste, past ook voor Falke, alleen de frontriem is veel te smal. Ik zoek een bruine dark oil frontriem.
_Alarm_wlkp
Geplaatst: 17-02-15 01:42
Meld me ook Hier voornamelijk een westernset voor te gaan wandelen en wat basis werk mee te doen.
Zadel is een White star semi quarter (gemeten met kale boom e.d, hoewel hij soms te breed lijkt) Hoofdstel is een simpel van Weaver Vilten pad van het merk dat ik ff niet meer weten, een degelijke alleszins. Blanket geen idee, leuk kunnen scoren, die kleuren zocht ik. Heb hierbij ook nog voor mijn merrie beenbeschermers van Classic Equine huntergreen (niet op foto).
Enkel nog kijken voor andere stijgbeugels, waar ik minder van in m'n enkels krijg. En een mooier hoofdstel komt ooit wel
Mijn merrie (waar het voornamelijk voor dient) Detail zadel en blanket (op mijn ruin)
_Alarm_wlkp: leuke set hoor! Dat zadel zit heerlijk hè wij hebben hem voor onze nieuwe quarab
Binnenkort weer flinke tack update van deze kant dat krijg je met nieuw paardje, heel veel nieuwe spullen
XxChelsey1xX
Geplaatst: 18-02-15 17:35
ben toch wel ff trots op mezelf Mijn (voor een groot deel) zelfgemaakte nieuwe show slinky Hij is nog niet helemaal af want de achterkant is nog helemaal kaal want mn steentjes zijn op :3
detail van de mouwen
foto's zijn flut door mn telefoon, die kan de mooiheid van de steentjes niet aan
7 maart start ik (als ik vervoer heb ) natuurlijk komt er dan een foto Heb net met mn moeder besloten dat ik de achterkant gewoon simpel laat, het gaat immers om de voorkant toch?
_Cindy
Geplaatst: 18-02-15 18:36
Knap gedaan Chelsey. Misschien dat ik ook wel ga op 7 maart, alleen zaterdag vind ik zo een vervelende dag om op wedstrijd te gaan...
Wauw goed bezig Chelsey! Tip voor als je nog steentjes zoekt, houd dan ook marktplaats in de gaten! Ik heb daar laatst 23000 steentjes voor 12,- kunnen overnemen Ideaal! (Moet er nog steeds mee aan de slag met me showblousen oppimpen e.d. maar tis zo'n *** klus )
Yildiz, ja zoiets, maar liefst iets korter en strakker model en dan in bruin/beige. Hehe ik zei al ben bietje erg veeleisend als ik iets zoek
Zijn dit plaksteentjes ?? Die zijn wel minder arbeidsintensief dan de opnaaisteentjes waar ik eens een jast mee heb opgepimpt. Dat waren er 120, vond ik al meer dan genoeg
canisia
Geplaatst: 18-02-15 20:03
Wij (vooral me zus ) gebruikt hotfix steentjes met zo'n speciaal apparaat ervoor waarmee de lijm smelt en plakt, denk wel stuk minder intensief als erop naaien, maar alsnog een drama werkje haha.
Hier 2 blouse die zijn opgepimpt met steentjes:
Deze had niks van glitters erop en heeft me zus de manchetten+kraag opgepimpt en over het gehele lijfje verspreid gouden en zilveren steentjes om alles wat extra te laten glitteren.
En bij deze zelfde idee. Blouse was oorspronkelijk helemaal glad zwart zonder glitters.
Ze is nu net klaar met het DAWRA logo op een fleece trui en daar zitten rond de 400 steentjes op van rond de 2mm. Dat was echt een helse klus (zal even foto ervan maken)
Dit is inderdaad hotfix ja! Echt geweldige uitvinding! Ik wil zeker nog veel meer slinky's/jackets/shirts gaan maken en wellicht ooit wel verkopen met een eigen label *droomt verder*
Cindy: tis maar de vraag of ik kan, mn vader moet werken en mn moeder kan niet met trailer rijden dus zit zonder vervoer.
Hotfix heb ik ook lang gedaan maar kan tot nu toe hier niet echt iets vinden om daar weer mee verder te gaan
Zo heb ik jassen voorzien van een paardenhoofd, t- shirts opgepimpd enz maar sinds ik hier zit heb ik er helemaal niets meer mee gedaan en nu ik al de creaties hierboven zie begint het weer te kriebelen....
Ik ben al weer bezig met een nieuw ontwerp, niet voor mezelf maar om te verkopen. Het wordt een zwart halter/showmanship colbert met witte steentjes, misschien nog een kleurtje erbij maar dat weet ik nog niet zeker.
Als ik hem af heb zal ik natuurlijk een foto plaatsen en als ik hem zelf ineens toch super vind hou ik hem misschien wel
canisia
Geplaatst: 19-02-15 18:37
Hier nog het laatste werkje van me zus, ik wil er ook zo een maken maar de tijd die zij ermee kwijt was houd me nog een beetje tegen