Thanks. Ik heb hem maar gelijk omgedoopt tot dagelijkse pad. Kijken hoe dat bevalt.
DubbelFun
Geplaatst: 11-01-15 11:34
Ik ben idd benieuwd hoe de kwaliteit zich houdt in gebruik. De ene pad van Hilason die ik ooit eens gehad heb kan ik alleen als poezenkleedje gebruiken. Die wilde ik echt niet op een paard hebben.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 11-01-15 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Er is ook veel te zien Maar serieus, ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Hij is nu ongeveer een jaar oud maar hij is nog steeds zo prachtig!
mindful
Geplaatst: 11-01-15 16:12
Rije schreef:
Er is ook veel te zien Maar serieus, ik ben er ook nog steeds erg blij mee. Hij is nu ongeveer een jaar oud maar hij is nog steeds zo prachtig!
ja idd, het lijkt of er nooit mee gereden is! Alleen aan de zijkant thv je benen zie je gebruikerssporen. Dit is echt een fantastische aankoop geweest
Sjintoo
Geplaatst: 12-01-15 20:34
Mijn paardje in het geel. Zadel is eigenlijk van mijn tinkertje, maar deze wordt wegens omstandigheden verkocht. Vinden jullie het zadel qua lengte OK? Ik laat sowieso Eurohorse nog eens langskomen om het zadel te laten controleren of het echt wel past op haar.
Close upje van de frontriem
De gespen van de bakstukken zitten vrij hoog, daarom zit ook de frontriem vrij hoog.
@Sjintoo : geel staat goed bij de kleur van je paard. Zadel mag nog een tikje naar achtren en de bakstukken van je hoofdstel moet je inkorten. Dit zit voor je paard echt niet prettig.
Ok, ik ga proberen volgende keer het hoofdstel aan te passen. Strak zat de frontriem echter wel niet , dat heb ik gecontroleerd. De bakstukken staan nu op het kortste, dus die kan ik mss wel wat laten inkorten bij een schoenmaker of zo.
Rennie89
Geplaatst: 13-01-15 23:56
Eff lelijke foto met mobiel gemaakt. Maak morgen wel nieuwe met daglicht
Nogmaals ik heb geen paard dus ik ga het ook niet laten aanpassen :p heb het nu op een na laatste gaatje zitten geloof ik en dit is Dandy zijn maat, maar gezien ik hem niet meer op wekelijkse basis kan rijden ga ik een hoofdstel er niet op laten aanpassen.
Eff lelijke foto met mobiel gemaakt. Maak morgen wel nieuwe met daglicht
[ [url=m/ifGM70.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn tuig geolied
Super!! Dat oortje vind ik erg mooi!
XxChelsey1xX
Geplaatst: 17-01-15 18:15
Vandaag is mn nieuwe hoofdstel binnen gekomen! Kan niet wachten om weer wedstrijden te starten met al mn nieuwe spullen! (binnenkort post ik hier ook mijn self-made nieuwe showblouse!)
prachtige foto met flits zal morgen een nieuwe foto maken als ie om zit bij Tommy
Ik heb zojuist mijn nieuwe custom hoofdstel besteld. En nu maar wachten tot ie klaar is!
Bimmetje
Geplaatst: 17-01-15 18:47
Yeah Rije! Dus toch ook eentje in bestelling gezet? Waar als ik vragen mag?
Die van mij is ook besteld en in de maak. In mei is het klaar. Ze heeft het nu erg druk met de bestellingen voor de euro futurity eind maart, ik heb gezegd dat het voor mij totaal geen haast heeft, dus begin er daarna maar lekker aan. Dat doet ze nu dus ook, dan is het eind mei klaar ongeveer.