Klopt, het is nu Busse Wildhorn geworden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me helemaal rot aan het zoeken ben, heb er al 2 avonden aan besteed. Of het is niet meer te krijgen, of ik kan niet goed zoeken (ik vermoed het laatste...)
Dank je, ik heb ze gemaild. Mijn wens is niet erg ingewikkeld: neopreen met teruggetrokken schoft, onder de 100 euro en een leuk kleurtje. Maat 75x75. Zou niet moeilijk moeten klinken toch? Ik heb inmiddels pijn in mijn armen en vingers van het googelen...
Horsetopshop heeft ook busse wildhorn alles wat niet op haar website staat zou ze wel moeten kunnen bestellen voor je
coldsummers
Geplaatst: 06-01-15 00:37
Wendy1989 schreef:
Horsetopshop heeft ook busse wildhorn alles wat niet op haar website staat zou ze wel moeten kunnen bestellen voor je
Klopt! Deze liggen volgens mij ook in de winkel. Maar ze kan ze sowieso bestellen
Mabotje
Geplaatst: 06-01-15 17:27
Ik kom ook, na zeer lange tijd, nog een keertje binnenvallen om mijn tack te showen. Zie zo ontzettend veel mooie dingen voorbij komen. Heb intussen ook weer even bijgelezen. Heb mijn set inmiddels af! Vorig jaar dec. aan begonnen en vorige week was ie af. Helemaal zelf gemaakt, volledig uit paardenhaar & leer. Ben er best trots op
Hier hoofdstel en teugels thuis op de grond. Heb er een hunter green showblanket met leer & tassel bij en dat staat perfect.
En uiteraard op mijn knollie (quarab en volle broer van smiley's paardje Mo)
Prachtig gedaan en zo de hele set staat hem echt super! Oh en respect voor je freubel kunst, wat een werk
_Cindy
Geplaatst: 06-01-15 19:26
Mooi!
YildizArabs
Geplaatst: 06-01-15 19:27
Prachtig die tasselset!
Nou mijn euforie was van korte duur. Tijdens de training blijkt m'n mega zadel toch een fractie te lang voor m'n hengstje... Dus voor de liefhebber: Dale Chavez Western Show zadel: http://link.marktplaats.nl/886359507
Wauw! Inderdaad een boel werk! Maar gaaf geworden!
spicegirl
Geplaatst: 06-01-15 22:31
jammer, Yildiz. ik wou dat ik rijk was
Paint_Lover
Geplaatst: 07-01-15 00:20
Wauw Mabotje!
Ik hier gisteravond (nacht voor jullie ) mn 2 bestelde bitten en mn show hoofdstel binnen gekregen.... Show hoofdstel is ondertussen 3x geolied en nu gelukkig lekker donker geworden
hoofdstel na 3x oliën....
close upje
en mn 2 nieuwe bitten:
Als het goed is komen morgen mn 2 paar teugels (harness leather romal reins en trainings split reins), mn zadelbok, zwarte pad en nog wat andere dingen binnen.... Besloten om iig nog n zelfde hoofdstel als bovenstaande te gaan bestellen alleen dan in dark oil en dan gaan we maar eens op zoek naar een paard
Heb wel een paard hoor maar niet hier... Heb in Nederland (oke, vanaf 9 Jan) mn bijna 4 jarige daar staan maar ja, voorlopig zit ik nog lekker aan de andere kant van de oceaan
Rijd hier een Morgan Horse maar ben nu zoetjesaan wel op zoek naar een eigen paard.....