Aangezien ik een perfect passende Crates voor mijn paard heb, wou ik geen ander zadel kopen. Dus heb ik mijn eigen zadel gepimpt:
Zoals hij was:
Na het pimpen
De zitting is na al die jaren wel versleten, maar dat zie je toch niet als ik er op zit
simodi
Geplaatst: 12-05-10 21:55
Da's mooi gedaan zeg!
CowgirlStore
Geplaatst: 12-05-10 21:59
Mijn man heeft het meest gedaan hoor, want er moest nog wel eens wat grof geweld gebruikt worden Vooral de plate op de zitting was heel lastig, daar zijn uiteindelijk gaatjes in geboord Alles zit met schroefjes vast namelijk, geen geplak
mooi gepimpt hoor! Zal de komende dagen mijn kleine vent eens met zijn showhalster proberen op de foto te zetten. Wil ook nog even met mijn Crates en tinker op stap dus probeer daar ook wel even wat van te schieten.
CowgirlStore
Geplaatst: 12-05-10 22:16
ah Duitsland dus... Ja Ebay heeft echt alles wat je maar bedenken kunt
Mayflower, Mooi hoor. Juist dat oude en gebruikte uiterlijk van het leer vind ik mooi. Dat geeft het veel meer uitstraling. Eigenlijk net zo iets als een oud huis ten opzichte van een nieuw huis.
spicegirl
Geplaatst: 13-05-10 17:26
(spreekt uit ervaring ) ook een oud huis heeft nadelen hoor ! maar ik heb een vintage set-schitterend! zo worden ze niet meer gemaakt
Jeetje wat een verschil! Ik had niet verwacht dat zo een `klein beetje`zilver een zadel mooier kon maken. ( ik ben van niet of over the top hahah) Dit is wel erg fraai accent geworden!
IndianVegas
Geplaatst: 17-05-10 17:02
Ik heb van het weekend een nieuw hoofdstel gekocht dus die wil ik even showen Ik weet dat het kinriempje verkeerd zit maar die heb ik al goed gedaan
@IndianVegas : maar goed dat het een 'oortje' is anders had ie waarschijnlijk niet gepast. De bakstukken lijken me nl erg lang. Nadeel daarvan is weer dat je nu de zilverkleurige bars haast niet meer ziet omdat het resterende stukje leer er over heen valt.
simodi
Geplaatst: 17-05-10 18:59
@IndianVegas: mooi hoofdstel en paard (maar eigenlijk is alles net een beetje te groot voor dit paardje: hoofdstel zelf heeft te lange bakstukken, bitje is te breed )! 'k Weet niet of je paardje nog zo erg gaat groeien?!