[WN] christmas sale 2008 arthur's westernstore

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

peaches

Re: christmas sale 2008 arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:33

vandaag pas rond half 6 gearriveert...ik was zo onder de indruk dat ik vergat waar ik voor kwam in eerste instantie. Maar ik wilde dus voor een pad gaan maar er was zoveel keus en durfde amper iets te vragen aangezien zadelvraagjes voor gaan denk ik dat ik dus niks gekocht heb maar wil morgen wel ff terug gaan. Hopelijk is het dan minder druk!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:42

zo onder de indruk? van de drukte of van de veelheid aan spullen Lachen ze bijten niet hoor, je kan gerust de mensen in de usa gestreepte schortjes aanschieten en wat vragen Knipoog daar zijn ze voor!

file op de A2??? niks gezien! op de heen en op de terugweg niet.... Verward alleen maar file voor de kassa!
Laatst bijgewerkt door cissy op 28-12-08 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:44

Precies! Ik heb ze ook heel veel gestalkt, daarvoor lopen ze er :D :)) Gewoon vragen dus, hoe onbenullig je je vraag ook vind :j

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:44

Hoe was de clinic bij burgmeijer?

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:47

meer van de mensen ja..heb het niet zo op drukte en hoopte ook dat het wat rustiger was...bij de pads waren 4 kinderen gillend en schreeuwen ons aan het vermaken..ook zoiets engs hihi. Maar ga morgen ff terug en dan wel vragen...

hoe heet dat stuk leer waar je de singel aan aansingelt aan de opstap kant? En kun je die ook los kopen want de mijne is heel stroef en veeeeeeeeelste lang!

Ik was ook bij de clinic wezen kijken..eerste keer een reiningpaardje zn ding zien doen..erg boeient!!!! Mn vriend vond de donkerbruine merrie jaarling ook leuk...maar ja..zal wel beetje duur zijn.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:54

@peaches; dat is de tie strapp geloof ik Lachen

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:10

Wij zijn vanmiddag geweest een billy allen shank voor 25,- gescoort en een build up pad. Het was er wel MEGA druk zeg pffff, alsof het niets kost!!!

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:38

peaches schreef:
meer van de mensen ja..heb het niet zo op drukte en hoopte ook dat het wat rustiger was...bij de pads waren 4 kinderen gillend en schreeuwen ons aan het vermaken..ook zoiets engs hihi. Maar ga morgen ff terug en dan wel vragen...

hoe heet dat stuk leer waar je de singel aan aansingelt aan de opstap kant? En kun je die ook los kopen want de mijne is heel stroef en veeeeeeeeelste lang!

Ik was ook bij de clinic wezen kijken..eerste keer een reiningpaardje zn ding zien doen..erg boeient!!!! Mn vriend vond de donkerbruine merrie jaarling ook leuk...maar ja..zal wel beetje duur zijn.

Hoi Lieke,

Toevallig heb ik vandaag (o.a. Bloos ) beide gekocht: tie strapp en off billet.
De tie strapp zit aan de linkerkant, de opstap kant. Het korte stuk aan de rechterkant van het zadel is de off billet.
Je kunt ze los kopen, in het leer liggen ze in de winkel in het middenpad van het deel waar ook de pads liggen (en dan daaronder). De nylon exemplaren liggen in het achterste stuk; de saloon-sale, en dan tegen de muur. (@ Naaltje: volgens mij is dat allemaal 1 maat.)

Grappig dat we daar waarschijnlijk tegelijk zijn geweest (jammer dat ik je niet gezien heb) Lachen

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:56

hehe naja morgen eventueel nog een kans als je wilt Haha!
dan ga ik smorgens denk ik omdat ik rond half 1 bij een vriendin moet zijn.

maar idd ik zoek een tie strap...stom om te bedenken dat ik eindeloos bij de pads heb gestaan terwijl als ik mn reet de andere kant op zou swingen dan die tie straps had zien liggen waarschijnlijk...ach ja..

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:58

Kwou dak ook kon gaan, maar ons mama wilt zo ver ni rijde :'(

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:01

wij gaan morgen.
Heerlijk ff rondkijken in de mega store van arthur.
Lekker neuzen in alle aanbiedingen en verzinnen wat ik misschien toch nog wel nodig zou kunnen hebben...

bromfietsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:02

Ik ga ook morgen met 2 andere bokkers Haha! Heb eigenlijk niks nodig, maar je weet nooit waar je tegen aanloopt!

Ropers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:13

Ja ook weer geweest!! Net als elk jaar, heb me gelukkig in kunnen houden.
Paar singels gekocht en nog wat kleine prutsel zoals snaps, en kinriempjes.
Maar het was echt ontzettend druk vandaag.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:32

Ik baalde trouwens wel dat ik niet met bit rij...heb echt tig mooie leuke teugels met en zonder slobbers gezien en super vette hoofdstellen!!! Oef..maar ja..scheelt weer bergen met geld wat ik toch al nie heb hihi..

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:49

Ja, het begint al direct goed als je binnenkomt, al die mooie hoofdstelletjes meteen... Vork Ik heb trouwens ook heel wat bitloze hoofdstellen gezien om van te Kwijl

Ik heb ook echt een lijstje gemaakt waar ik me aan gehouden heb anders zou het niet goed afgelopen zijn Nagelbijten / Gniffelen
Mijn goede voornemen voor 2009: alvast sparen voor de volgende x-mas sale van Arthur *LOL*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 08:05

haha Haha! ik doe mee Remy dat weet ik nu al Lachen
is stiekem ook iets om heel lang naar uit te kijken Knipoog
ik heb net mijn lijstje gemaakt, maar ik kan nog tíg dingen bedenken die ''ook wel handig en leuk zijn'' Bloos!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 09:50

Ik ben afgelopen zaterdag geweest, het leek in eerste instantie rustig zo rond tien uur... Alleen leek het alsof er in een kwartier tijd 3 busladingen werden gelost Haha! Mén....

Ik heb een cruel girl spijkerbroek gekocht, zit heerlijk!! De daytons waren niet meer verkrijgbaar in mijn maat, lagen alleen nog mega maten... Daarnaast een pro-choice airmax pad (ook de laatste van 139 eurie en een nieuwe singel. Ik heb me netjes aan m,n budget gehouden Haha!

Dat boomloze zadel heb ik ook staan bekijken, zat een een lekkere gel zit op geloof ik (prikkend met m,n vinger in de seat) Haha!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 10:43

ja sparen ja....goed idee!!! Ik heb een par weken terug daar het parelli zadel bekeken en op gezeten....ow men!!! Das echt mijn droomzadel..kwa zit en hoe hij eruit ziet..tja ongeveer zelfde ding als mn equiflex kwa systeem alleen ja..scheelt het in de prijs en kleur. Khad vriendje nog 1 keer lief aangekeken maar helaas...

en die bitlooshoofdstellen..ik had opzich achterin een mooie sidepullzien hangen met iets van zacht spul over de neus..voelde erg comfi alleen vroeg ik me af of dat niet wrijft over zn neusharen. En eigelijk ben ik niet zo van de sidepulls, dan denk ik meer van de bosals maar dat lijkt me eerst een hele studie waard.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:44

ook wij zijn geweest... zondagmorgen 11.00 uur..pfff wat een mierenhoop zeg!!! In elk geval weer naar huis met beenbeschermer, bellboots en een billy-allen shankje...terwijl iik eigenlijk niet iets ECHt nodig had, hihi

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:19

ik ben vanmiddag even geweest
niet te lang anders wordt ik te arm Haha!

paar zwarte laarzen, singel, 2 touwen en een staartzak rijker
mijn man heeft 2 paar handschoenen gekocht

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:22

Ook wij zijn geweest met zijn vieren en een grote bus haha.
Maar de aankopen vielen mee.
Ik heb een lichtblauwe showblanket gekocht en paarsgeglitterde davis splint boots en dat had ik ook op mijn "boodschappenlijstje" staan haha.
Verder is de rest terug gekomen met twee hoofdstellen, usa-pad, halster en een old sorrel trui, altijd leuk die sale!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:08

Die Arthur is maar wat blij met jullie! Geld, geld!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:12

Ik wil nog een x, bij nader inzien toch nog wat meer dingen willen hebben...... Boos!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:31

Was t nog druk?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:53

Vanochtend was het absoluut niet druk! Haha!
Op mijn gemakje bijna alles dat ik op mijn lijstje had staan bij elkaar kunnen scharrelen Lachen en nog wat extra... Bloos