Ik heb een shank met BA-mondstuk gekocht voor later Rij haar momenteel dikwijls op 1 hand op snaffel dus qua trainingsniveau begin ik al steeds meer richting een shank te komen.
belletjhee
Geplaatst: 27-11-14 14:53
Ik kom ook weer even binnen vallen! Aantal nieuwe spulletjes gekocht in Amerika. Aanbod was niet heel groot in Orlando..
Ok. Nou ik heb vanmiddag mijn nieuwe 2e handse showblanket opgehaald en WOW!! In het echt is tie nog veul gaver! Ben er helemaal blij mee!
Helaas was het al te donker voor goede foto's. Want de kleuren komen nu niet mooi uit. Dus 2 foto's en een filmpje. De lamp was gewoon aan, maar foon vond het nog steeds te donker voor goede foto of een lichter filmpje. Dus heb de lamp een beetje aangezwiert en nu komt wel het bling goed naar boven. hihi tis voor het idee wah! De blanket zelf is wel zwart en het leer is medium oil.
@bimmetje: waarom niet gekozen voor een gelijkgekleurde blanket ??
Bimmetje
Geplaatst: 28-11-14 19:57
omdat ik dezelfde kleur niet kan vinden of ik de pad/blanket niet mooi vind. Dan ben ik een reiner, dus setjes is bij ons reiners niet zo van belang. Zwart past overal bij, dus lekker makkelijk overal mee te combineren.
mooie zwarte blanket, lijkt een beetje op die sjeike paarse die je verkocht aan Elke! ook zo die stijl!
benieuwd is deze set voor Nada of voor Tie??
mvg Glenn
Bimmetje
Geplaatst: 10-12-14 20:20
Ja hij lijkt er een beetje op glenn, maar deze zwarte is echt nog veel mooier als de paarse. Ben er zo blij mee! Elke keer als ik naar boven loop, dan schittert ie me tegemoet haha Deze set is voor Nada trouwens.