Ik had ook vaak blauwe plekken van mn stalen beugels. Toen mn leer op was, heb ik nieuwe gekocht. Beetje gekeken en meneer Arthur had mooie houten, dus maar een keer geprobeerd. Ik moest enorm wennen aan het nieuwe leer, maar ben er nu dik tevreden mee en scheelt toch wel. Totaal gewicht is echt iets lager en ze komen minder hard aan. Ik vind ze niet mooi en ik vind ze niet lelijk, maar dat boeit me eigenlijk niet heel erg.
Ik vind de combinatie van WB wel heel mooi. En ik vind de beugels van Tones gewoon heel leuk
Hier ook blauwe plekken van stalen beugels.. Daarom gebruik ikdie alleen nog maar op show, anders gewoon m'n leren beugels die bij het zadel horen. Het was te pijnlijk
Ik had dat juist met de beugels die bij mijn zadel horen, dat waren leren. Die ik nu heb zijn fijner, maar ik wil nog heel graag houten. Ik ga van het weekend overigens mijn paard met alleen een neckrope rijden.
Wat vinden jullie van deze pad op mijn haf? Dit is een van de pads van mijn andere paard (maatje groter ghihihi). Vinden jullie dit te lang? Ik zou graag mijn bruine wolvilten "show"pad gebruiken voor een fotoshoot. Maar ik twijfel aan de lengte.
Deze pad is evenlang. Maar wel wolfleece. Dus een iets minder mooie pasvorm. De wolvilt is anatomisch gevormd.
SG: Qua kleur vindt ik Wolf de bovenste mooier lijken en ook omdat dit halster perfect bij jouw zadel en hoofdstellen past, alleen... De onderste ZIT beduidend beter! Die past Wolf perfect (Zó hoort een showhalter te zitten!) en de Moran is hem gewoon echt wat te groot....
spicegirl
Geplaatst: 04-10-14 17:55
de Moran kan nog wat kleiner. het is dezelfde maat. alleen lijkt groter, omdat ie grover is..