Je hebt ook `hoesjes` die je over je cap kan doen in verschillende kleuren. Ik gebruikte ik er een in het beige. Ik heb de mijne uit duitsland gehaald, weet zo niet waar je hem in nederland kunt halen. Ziet er altijd netter uit als je hiermee start, zelfs als je een xwart hoesje over een zwarte cap doet.
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 10-09-14 22:19
Zijn dat geen eventing hoesjes zoals jij bedoelt?
Edit: Is dit niets voor je Emita? Zoek onder "Skull Cap Cover"
Hahahaha, ja dat willen ze vast zien in de showring geniale cap!
Ik zal er even naar kijken
spicegirl
Geplaatst: 10-09-14 23:10
ik heb ook een zwarte en navy cap hoesje
Najoveh
Geplaatst: 11-09-14 15:57
Mijn nieuwe pad en zadel. Zadel is stiekem tweedehands en heb ik ondertussen al een half jaar, maar het is nieuw genoeg voor mij De pad vind ik echt geweldig! Ik was wat bang dat het te druk zou zijn op mijn tinkie, maar het staat goed niet?
Annekexxx
Geplaatst: 11-09-14 20:35
Zadeltje moet nog een ietsje donkerder (alhoewel ik hieraan twijfel)... En ik zou toch wel echt eens moeten gaan voor wat meer kleur qua pad (ooooh, ik ben zo voor naturel kleurtjes...)
Jammergenoeg ben ik vorige week zo dom geweest om m'n bijpassende bellboots op de zijkant van de trailer te leggen en niet in de koffer, na het afzadelen... (Ik vind ze niet thuis, dus ik neem aan dat iemand anders er nu van geniet...) :-(
Enneuh, niet letten op de halve vlechtjes haha... Normaal doe ik hele vlechtjes, maar ik bleek niet genoeg tijd meer te hebben (na een telefoontje midden in mijn poets-werkzaamheden).
Heel mooi zadel en mooi paard al lijkt het in elk geval op de foto of dat het zadel bij de schoft erg krap zit dus weinig ruimte ertussen. Kan zijn dat het door de foto komt hoor.
Annekexxx
Geplaatst: 11-09-14 21:00
Oei, zal wel de foto zijn (de pad is met schoftuitsparing en die had ik iets naar boven getrokken zodat ze deze niet raakt als ze haar hoofd helemaal omhoog zou doen), eens kijken of ik een betere vind... (of dit weekend maken).
Ja is idd de foto die ook vertekend. Achter het stuk leer is zeker niks?! Wel prachtig zadel. En natuurlijk voskleurig paard i like that to. Heb ook een voskleurige
Annekexxx
Geplaatst: 12-09-14 13:35
Achter het stukje leer zit idd niets.
En ja je hebt gelijk... (Ik ga er dus nog meer op letten.) Ik singel haar bij het opzadelen nog niet aan en leg alles pas goed in de bak (is nog een eindje stappen van aan de parking) samen met mijn instructeur.
Soms loopt ze tijdens het rijden iets te veel nog op de voorhand, waardoor het zadel ietsje naar voren komt... Mijn fout uiteraard... Ik ben dan ook nog maar een groentje en kan de hulpen nog niet allemaal perfect uitvoeren.
Dus iets meer naar achteren leggen. (Toch helemaal anders dan bij mijn Prestige VZH-zadel.)
Meestal schuift het zadel vanzelf wel op zijn plek zeker als je pas na singeld in de rijbak doe ik ook altijd en dan trek ik altijd nog zijn velletje bij de singel even goed Ja westernzadel is echt heel wat anders dan een Engels zadel tijdje terug met een dressuurzadel op mijn paard gereden maar was heel vreemd
http://www.mijnalbum.nl/Foto800-3RCTGHOM.jpg Had toen een flinke aanvaring gehad met de knop van mijn westernzadel en wilde dus even niet meer met mijn westernspullen rijden gelukkig had ik de Engelse set van ons vorige paard nog bewaard en zadel door zadelmaker passend laten maken zodat ik een reserve zadel had en kwam dus mooi van pas!
Dit is mijn westernzadel Annekexxx http://www.mijnalbum.nl/Foto800-WAIBTN8F.jpg Overigens ben ik ook nog in de leer voor western hoor hihihi. Het is wel super gaaf. Succes ook met het leren......