het was op een populaire strandmanege. als een ponykamp weer naar huis vertrok, namen ze allemaal spullen mee.
canisia
Geplaatst: 23-07-14 21:39
De rest van de foto's die gemaakt zijn tijdens de shoot op het DAWRA weekend zijn binnen! Ben er onwijs blij mee, eerste keer met een professionele fotograaf en voor het eerst me gehele outfit compleet.
Danku! Ik zou bijna zeggen dat ik het zelf ook nooit zo als eerste ingeving had gekocht en moest er erg aan wennen, maar onwijs blij met het totaal plaatje!
Foto en groen is prachtig! Ik ga ook naar groen (:Y)) maar wel een andere kleur. Blouse is in de maak en volgende maand zadelrubriek dus dan ook foto's
spicegirl
Geplaatst: 23-07-14 22:29
staat goed, dat lime
mindful
Geplaatst: 25-07-14 14:22
ik zou graag deze singel bestellen, hoe gaat dat met de maten? Is dat met de sloten inbegrepen of tss de sloten gemeten?
ik zie ze niet. ik zoek er ook 1,maar mijn smaak zal er niet tussen zitten.
coldsummers
Geplaatst: 26-07-14 20:48
spicegirl schreef:
ik zie ze niet. ik zoek er ook 1,maar mijn smaak zal er niet tussen zitten.
Ik ben bang dat ze jouw smaak niet hebben inderdaad. Ik denk dat je ook het meeste slaagt bij een zadelmaker in Amerika of Canada, die maken ook nog wel eens zelf de concho's etc.
Paard en naald heb ik al gemaild, die heeft ze niet en komt er ook niet aan...
spicegirl
Geplaatst: 26-07-14 22:53
ik had er een gezien,maar die was aan de prijs
Daihyo
Geplaatst: 28-07-14 22:01
Staat goed Denies!
Ik heb eindelijk een fatsoenlijke foto van Jim met showhoofdstel (en Paulette ) Niets speciaals, maar ik ben er erg blij mee. Niet teveel zilver, stoer door de studs en toch ook niet te kaal.
Vrijdag nog bij Arthurs geweest, even staan kwijlen bij de kast, maar ik heb me ingehouden. Alleen zadeltassen voor de vakantie en een medium oil leren halster gekocht.
Chubby
Geplaatst: 28-07-14 22:21
Zijn westernboots ook "tack"?
Ik word maar geen vriendjes met mijn huidige boots. Binnen een half uur ligt mijn ene hiel compleet open - en bij paardrijden hoort voor mij ook lopen (naar de weide, op de poetsplaats, grondwerk, etc). Dus ik moet echt wat anders, liefst wat soepelers en niet te duur. Heeft iemand tips voor fijne merken en verkooppunten in West Brabant of Zuid Holland waar ik kan passen?
Wetsernpartners zit in Ridderkerk. Site is waarschijnlijk nog steeds niet up to date. Beste is even mailen of bellen met wat ze hebben en of je langs kan komen