Ik zou mijn zadel ergens inruilen, netjes gezegd oke doen we. Ik gevraagd of 2 augustus uitkwam, nee is te laat ga wel met iemand anders verder. Ik gezegd oke ga even overleggen of eerder kan, kan zaterdag? Is dat snel genoeg? Word ik genegeerd.. Waar slaat dat op
Lous
Geplaatst: 22-07-14 22:59
Ga je je zadel toch ruilen voor een BF?
spicegirl
Geplaatst: 22-07-14 23:00
naar aanleiding van een reactie, nog meer mensen die deze halsters nog kennen van vroeger ??
ik heb alle kleuren wel gehad. de laatste, een groene- net van mn moeder gekregen, werd na 1 dag al van zn kop gejat Vond het altijd wel fijne halsters..
Ik had ooit ook een zwarte maar die was van dunner touw, die kon je makkelijk ff meenemen voor onderweg, tis gewoon de voorloper van het touwhalster
Heb trouwens voor de wedstrijd van zondag een ander shirtje gekocht... was niet helemaal blij met de kleuren die ik had, nu heb ik een zwart shirtje met witte applicaties. Bij de C&A een zwarte pantalon erbij gekocht (was nog in de sale ook ) en dan kunnen we er weer tegenaan.
spicegirl
Geplaatst: 22-07-14 23:26
voorloper ? dit was het touwhalster. van nu vind ik te dun .
Heb nu idd gewoon 'n dunne variant maar ken deze wel (gezien, nooit gehad). Vind die dunne juist wel fijn kan makkelijk in je zak en ermee vast zetten oid zou ik toch nooit (niet met zo'n dikke en niet met een dunne). Was 'n mooi bloesje Hobbelheks
Sannanasje
Geplaatst: 23-07-14 11:06
spicegirl schreef:
ik werd na 1 dag al van zn kop gejat
Zo uit de wei? Door een vreemde? of ingepikt door een bekende die ff om een halster verlegen zat?
spicegirl
Geplaatst: 23-07-14 11:09
bij de laatste had ik m wel weer terug gezien. gewoon ontvreemd.foetsie..