Hoe je een mecate knoopt bedoel je? Er zijn filmpjes op internet. Maar je legt eerst de knoop met tassel tussen de bosal, 1 rondje om de bosal of 2, dan trek je een lus door zodat je teugels hebt uitsteken aan 1 kant en de mecate aan de andere kant, nog een lus en dan de mecate erdoor.
Heimdallr; Je zocht toch een mohair singel? Bij René westernspul hangen die. Hele mooi zijn rond de 70 euro en had ook nog een Cattleman's dieis iets duurder weet daarvan niet de prijs Ík heb een Alcapa gekocht uit USA die koste $ 49,95 aleen kwamen daar de verzendkosten nog bij maar die is wel heel mooi, heeft mooie siergespen en met een rolletje zodat je makkelijk kan aansingelen (ja daar let ik dan weer op ) en de singel heeft 2 kleuren room wit met licht bruin is dacht ik van het merk Mustang.
Ik ben nog op zoek naar een mooi browband hoofdstel voor de Bay kleur merrie van mijn ouders als cadeau. Kan alleen niks vinden wat er een beetje uitspringt... zelfs op ebay... Jullie nog ideeën?
Ik rij mijn one ear hoofdstel met mecate en billy allen snaffle. Staat helemaal niet maar het is even een oplossing. Ik ga nog voor een simpel hoofdstelletje.
Jaycee_
Geplaatst: 22-07-14 11:01
spicegirl schreef:
de vestjes die nu in zijn, zijn met een wat vierkantere hals als deze, en een effen blouse (zwart of wit ) eronder.. en idd lace.
Vestjes met een gewone rechte kraag zijn ook terug in
ik bedoel de trend aan de "overkant " hier lopen we achter (en / of doen we niet zo aan de kledingtrends mee) daar word gerust 2000 $ uitgegeven voor een hempie, en de meesten dragen het maar 1 seizoen. (ook een kwestie van het hebben ntl.) deze bedoel ik.. http://www.hobbyhorseinc.com/shopping/v ... vest.shtml
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 22-07-14 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaycee_
Geplaatst: 22-07-14 11:06
Ja die ook. Ik zag ze voor het eerst vorig jaar op de Futurity dus ik ben maar gevolgd...