http://www.westernstore.nl/index.php?ta ... ct_id=2792 Maar koperen sluitingen passen toch ook wel? Ik heb een zadel en daar wil ik waarschijnlijk zilveren plain slotted concho's op, maar misschien kan koper ook wel.
spicegirl
Geplaatst: 18-07-14 13:12
dit is mijn simpele, edoch geliefde hoofdstel (van CT )
Latruda
Geplaatst: 18-07-14 13:13
De kleur van de hardware is een persoonlijke keuze. Dus als jij het mooi vind dan kun je het gewoon doen.
SP, ik vind die bredere bakstukken toch mooier staan bij Wolf. Latruda, ja dat is waar. Ik kijk nog even verder en misschien heeft Arthur in zijn winkel wel andere hoofdstellen.
@Heimdallr : zulke hoofdstellen zijn niet zo moeilijk te vinden, hoor. Je moet Arthur eens mailen. Hij heeft nog 1000X meer hangen dan op zijn site staat.
spicegirl
Geplaatst: 18-07-14 16:23
net een nieuwe showblanket besteld. iets simpeler. (mijn bling bevind zich vnl. op mn hoofdstellen )
Ik ga echt een keer naar Arthur, dan koop ik gelijk een mohair singel, shoo flies (als hij deze heeft), trainingshoofdstel en misschien een shank en teugels.
Ik wil op zich wel keertje mee dan Kunnen we benzine nog delen, hihi
coldsummers
Geplaatst: 18-07-14 18:38
Beloven schreef:
Ik wil op zich wel keertje mee dan Kunnen we benzine nog delen, hihi
ik heb mijn rijbewijs nog niet en had al aan een vriendin belooft dat ze mee mocht als ik ging. Mijn moeder rijdt dan namelijk. Ja ik schaam me dood, ik ben bijna 20 en heb nog geen rijbewijs haha.
Maar ik denk dat ik ook nog een keer terug ga hoor. En dan kan ik je met de auto wel ophalen als ik mijn rijbewijs heb. Ik laat het je nog even weten dan
Hihi, ja of ik maak het tripje naar markelo en dan door naar beneden maar heb zo'n hekel aan in de auto zitten, ken ik dan beter 27augustus doen, dan moet ik weer naar nijmegen toe dan is arthurs niet zover
Ik moet ook sparen, ik spaar momenteel voor een paardenstal. Maar ik wil hem geheel van hout hebben zoals de Heartland stallen in de serie Heartland. Die vind ik echt prachtig en past zeker ook bij de schuur die we nu aan het bouwen zijn. Dus daar heb ik al 700 voor gespaard. En dan heb ik natuurlijk nog mijn salaris.
Ik ga kijken of ik mijn mama kan overhalen als we in belgie op vakantie zijn Ik kom zelf uit amsterdam dus even een dagje naar Arthurs is niet zo simpel voor mij