@latruda - die blanket is duur ! dus de prijs die je vraagt, is een koopje !
mijn DC blanket gaat niet door ben op zoek naar een alternatief. heb zo een als Latruda op het oog,maar dan een andere kleur..
Latruda
Geplaatst: 17-07-14 16:47
Ik wil er wel een kwastje overheen halen.
Ik heb helaas nog geen reacties er op gehad verder helaas. ( behalve een mail van iemand die 30€ bood omdat ze voor €90 2 in Amerika kon kopen) In elk geval bedankt voor de "reclame" op FB
Die gesp langs de ene kant vind ek echt niet mooi uitkomen. Die hangt er precies zo verloren xp daarom vind ik die duurdere vind ek meestal iets mooier uitkomen. Dat kleur had ik zelf ook niet gekozen bij dat paard. Maar voor de rest vind ek het wel mooi hoor
Laatst bijgewerkt door inochiyo op 17-07-14 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
spicegirl
Geplaatst: 17-07-14 23:23
ek ??
en dit is een duurdere, lolbroek. veel duurder, als jij je in kan denken. je hebt er dus duidelijk geen verstand van..
Ik ken er wel iets van hoor. Maar voor een custom vind ik ze er vrij non custom uitzien. Heb al vrij gelijkaardige gezien voor rond de 100€. No offence
spicegirl
Geplaatst: 17-07-14 23:36
vrij gewoon ? dat met die veren is handcarved.. het leer voor de hoofdstel is handgesneden, uit eigen leer. er word er van alles maar 1 gemaakt. enigst die gelijkende maakt, is Kata Fay. de buckles met de bolletjes, en de teardrop vind je ook niet zomaar.
laat maar zien, voor die 100 $ . en vertel dan maar wat jij apart, en duur vind.
Koper
Geplaatst: 17-07-14 23:46
Ah, ik begin het eindelijk te snappen
Dat het apart en duur is is belangrijker dan dat het het hoofd van je paard beter laat uitkomen.
Hier nog een, lekker simpelste van het simpelste ;D
horselover39
Geplaatst: 17-07-14 23:52
Met de veren vind ik nog steeds de mooiste carving en de teardrops die kom je i.d.d. zelden tegen. Blijf er zelf bij dat ik (persoonlijke smaak dus) double ear mooier vind. Wat ook mooi zou zijn bij de oortjes is zo'n zilveren hoekje vind het oortje een beetje neutraal zo leer...... zeg maar. Begrijp je wat ik bedoel? Weet nl. al die benamingen niet. Maar vind je DC bij Wolf ook heeeeeeeel mooi staan. Is ook een waanzinnig hoofdstel
Ik heb 1 showhoofdstel, ook wel simpel met wat bling, die heeft zilveren oortjes, als je dat bedoelt? Geen lederen in ieder geval :p
spicegirl
Geplaatst: 17-07-14 23:59
@ KOPER - wat wat een kinderachtige reactie, en zo lekker vooringenomen. laten we het er dan zeker over eens zijn, dat jij een lage prijs het belangrijkst vind.
ik heb dit hoofdstel niet op de prijs gekocht (het is nl. bijna mijn goedkoopste ),maar omdat ik deze vrij simpele hem het best vind staan. ik ben gek op tooling (en in dit geval op carving ), maar wide cheeks zijn nooit mijn smaak geweest, integendeel zelfs, maar de brede bakstukken staan hem super. dus ik heb mijn smaak aan het paard aangepast. ik hou van ferrules, en fijn.en beiden staat hem niet (al heb ik nu een kleine uitzondering ) als er iemand is, die vind dat het belangrijk is hoe het staat, ben ik het wel. ik val over het kleinste detail, en daarom gaan de meeste hoofdstellen zo rap weer, weg, simpel omdat ie niet 100 % bij hem staat. 99 % is niet genoeg voor mij. ik wil alleen altijd wat aparts, dus anders als anderen, en ja, daar betaal je wat meer voor. kan ik ook niet helpen. zou ook mij beter uitkomen, als ze 39,95 waren (en dan van dezelfde kwaliteit ntl. )..
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 18-07-14 00:18, in het totaal 2 keer bewerkt
spicegirl
Geplaatst: 18-07-14 00:03
en ik denk dat niemand "duur "wilt, maar de betere merken, en de betere kwaliteit kost nu eenmaal wat. het is een investering, die zn geld meestal ook wel waard blijft. en showtack heeft nu eenmaal bling. en meestal veel maar ik vind tooling mooier als bling. vandaar dat ik er 2 heb,met wat minder.
en er is niks mis met een eenvoudig hoofdstel. ik vind een eenvoudig hoofdstel, met tooling, mooier als een goedkoop showhoofdstel. ik heb er ook 1, die heb ik al jaren, matched mn zadel, en is niet te koop