Tja ik ook maar dat heb ik niet.. en om nu weer van alles te gaan kopen voor die paar keer per jaar dat ik nog start. Heb natuurlijk ook nog andere paarden waarbij turquoise wel goed past
Wel grappig dat iedereen wat anders roept zo zie je maar dat smaken verschillen (en gelukkig maar). Start 3 onderdelen kan natuurlijk ook heel decadent voor ieder onderdeel een ander blousje aantrekken
Horse_driver; super super super mooi staat je hoofdstel The matching spullen welke je nog zoekt kom je vast nog wel tegen. Wat een mooie locatie is dat trouwens waar je paard staat (althans neem aan dat hij daar staat wat op de foto te zien is)
Mannen kunnen heeeuuulll goed roze dragen hoor! Bij ons op stal hebben we een echte echte hengst 9van Burnt Starlight) en die heeft gewoon een knalroze dekje, peesbeschermers en halster voor de trainingen hoor
Gave dingen komen voorbij zeg! Roze kan prima vindik:p mijn mannetje heeft vaak -heel penny- roze elastiekjes in zijn vlechten
En ben echt heeeel blij met mijn nieuwe hoofdstel staat hem heel mooi vindik! Leuke reacties ook alexje staat nu zeker mooi, je zou niet zeggen dat hij midden in utrecht staat! (Nog even, morgen verhuisen we naar delft!)