Ik heb eind van de maand weer eens een wedstrijdje... zit zo te dubben welke blouse ik aan ga doen. Heb genoeg keuze, maar ja. Zal ik Don het aandoen om als ruin een roze blouse met uiteraard roze blanket op te doen, of zal ik toch voor lila kiezen. Keuzes keuzes keuzes
Ken meerdere mensen die hun blouse zelf maken of laten maken. Gewoon een kwestie van een goed voorbeeld hebben en er handig in zijn. Ik zelf ga niet verder dan mijn blouse oppimpen met bling bling Hotfix steentjes, maar ook dat kan al een mooi verschil maken.
Hier noway never roze op een ruin haha
Jinthe1
Geplaatst: 14-07-14 16:09
Nee, dan laat hem maar lekker staan inderdaad Dacht eigenlijk ook gewoon aan de setjes zonder paard haha Maar uiteraard is met paard erbij ook zeer welkom als totaalplaatje
Ik heb vanmorgen een prijsopgave laten maken van chaps en showblouse. Zou op ongeveer 550 euro uitkomen. Als mijn voet genezen is en ik weer kan autorijden toch maar eens naartoe om de wensen door te spreken. Vanmorgen mijn showhoofdstel een beetje gepoetst. Probeer snel naar mijn paardje te gaan om te passen en een foto te maken.
Ik gebruik altijd zo'n dunne vilten onderlegger. Denk dezelfde als cc gebruikt.
Wonpad kan ook prima, maar dan moet je wel de dunne hebben. De dikke variant is te dik met blanket.
Alnieno
Geplaatst: 15-07-14 18:22
En daar is hij dan
Mijn nieuwe hoofdstel, een kathy's. Snaffle zit er nu nog even aan, ook heb ik even de reins en kinriem van mijn andere hoofdstel gepakt. Nog even sparen voor nieuwe in de goede kleur!
Grinnn heb hier even een modeshowtje gehad met Don, een vriendin van mij kwam net langs die moest er erg om lachen
Echte mannen dragen ook roze
Roze blouse nr 2.
Of lila, kleur lijkt wat flets maar dat is in het echt wel iets donkerder, zal wel door het licht komen.
Ik heb ook nog een bruin/bordeaux blouse maar daar heb ik nog geen matching blanket bij. Wil eigenlijk nog heel graag iets met turquoise (Rumpleteaserrrrr ) daar heb ik al wel een blanket bij.
tones
Geplaatst: 15-07-14 20:48
Roze!
Laatst bijgewerkt door tones op 15-07-14 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
@CC, ik vind geen van de sets echt mooi passen bij zijn mooie rode vacht. De onderste is wel het mooiste. Als je hebt zou ik meer voor natural kleuren gaan, zoals beige en bruin of blauw.
Rumpleteaser
Geplaatst: 15-07-14 21:22
crazycactus schreef:
. Wil eigenlijk nog heel graag iets met turquoise (Rumpleteaserrrrr ) daar heb ik al wel een blanket bij.
Ben nog wachtende, maar er komt nog niks mijn kant op onder de "vaste" 50 euro. Maar heeeeel eerlijk? Denk ik crème of natuurkleuren veel mooier zullen staan bij je paard dan turquoise