Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Erg mooi Ryan2209!
en was ook erg blij met SG (die overigens omkomt in al haar andere mooie spulletjes) dus dank daarvoor
had het een aantal maanden geleden al overgenomen, maar teugels en kinketting uit USA over laten komen, toen moest ik het leer nog een beetje bij laten kleuren en toen moest er nog eens iemand een foto maken (met dank aan essiedepessie)
Ik heb op het koment echt ook zo'n super gaaf showhoofdstel op het oog. Helaas heeft die rode accenten en ik wil roze of gewoon zilver. Blanket schreef:Prachtig hoofdstel!!Ik heb op het koment echt ook zo'n super gaaf showhoofdstel op het oog. Helaas heeft die rode accenten en ik wil roze of gewoon zilver.
Ik ben al lang blij dat ie rode accenten heeft, als het gewone witte steentjes waren had ik mezelf er nog wel voor aangezien om 'em nog te kopen ook haha! 
(of te kleurig)
Miss_Montana schreef:Ooh dat Ed Hardy hoofdstel! Heb je daar betere foto's van? Ben benieuwd naar detailfoto's
)benadrukken ze juist het hoofd, waar je het niet wilt.
), en daar stond een V brow juist geweldig bij..