Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
belletjhee schreef:Ik heb er dus 1 met paardenhaar. Prikt een beetje in het begin, maar uiteindelijk "wen" je eraan.
Heb een 2de handse en geen idee dus.
)

Ze heeft em alleen maar om voor wat afwisseling in de blackfoto's van een fotoshoot
En is alleen maar aangeschaft omdat het cremelovriendje mee zou naar een cursus, waarbij de optoming showlegal moest zijn. Hij mist 2 kiezen en vind een bit dus tegenwoordig minder prettig en tja dan blijft alleen bosal over. Einde liedje, moest cursus afzeggen omdat ik zelf ziek was
Hij hangt dus leuk in de kast
. Veel dingen mbt rechtrichten of dressuur zijn voor mij ook heel logisch, maar voor anderen niet. Door bijdehand te antwoorden komen ze niet verder. Ik vind het fijner om interesse te voeden.EliseLukas schreef:Omdat je die bosal bij wijze van spreke zo over de kin van het paard naar voren zou kunnen trekken, er is te veel ruimte aan de onderzijde.Ff een beginnersvraag uit belangstelling: waarom is die bosal te groot?
Wranglerbutt schreef:EliseLukas schreef:Omdat je die bosal bij wijze van spreke zo over de kin van het paard naar voren zou kunnen trekken, er is te veel ruimte aan de onderzijde.Ff een beginnersvraag uit belangstelling: waarom is die bosal te groot?
Die van Breakthelaw lijkt op de foto trouwens wat aan de krappe kant (zijkanten tegen de wang van het paard)
Wranglerbutt schreef:EliseLukas schreef:Omdat je die bosal bij wijze van spreke zo over de kin van het paard naar voren zou kunnen trekken, er is te veel ruimte aan de onderzijde.Ff een beginnersvraag uit belangstelling: waarom is die bosal te groot?
Die van Breakthelaw lijkt op de foto trouwens wat aan de krappe kant (zijkanten tegen de wang van het paard)
Ik zie wat je bedoelt. Wranglerbutt schreef:Dark oil hanger had er voor de foto misschien mooier bijgepast, Rina
Je weet ik ben in staat er een gewoon hoofdstel aan te knopen
En de hanger is van mijn andere bosal, die is wit dus de hanger blijft mooi die kleur
Voor het eerste deel van de cursus had ik een geleende bosal, die ook te klein was, vielen de examinatoren gelijk over. Maar mocht gelukkig toen wel doorrijden. Vandaar dat ik voor deel 2 op zoek ben gegaan naar een maat groter.