Mijn zadel word morgen opgehaald en gepast, past die ben ik die kwijt en dan ga ik zaterdag eindelijk mijn western zadel ophalen DD
Mondy
Geplaatst: 02-07-14 16:37
Dames , weten jullie waar ik online losse onderdelen van sporen kan vinden ? Geen idee hoe die delen heten, maar het deel waar het wieltje op zit en het borgpennetje. Heb er maar 1van elk nodig.
Even een topic aangemaakt voor dit soort vragen. Het loopt hier soms zo door elkaar dat sommige vragen niet gezien worden of dat het soms wat onoverzichtelijk is Dit is natuurlijk t show je tack topic dus dan is dat misschien wat makkelijker
Mondy, deze zijn ook bij arthur gewoon te krijgen. Ff belletje doen en hij verstuurd ze voor je.
MalaQ
Geplaatst: 02-07-14 17:36
Iemand tips voor een vliegenuitrijdeken voor over een westernzadel? Ik wil eigenlijk met m'n fenders óver de deken. Of kan ik dan beter gewoon zonder zadeluitsparing doen, eerst m'n pad, dan de deken en dan opzadelen?
Vandaag eigenlijk voor neusriem naar Arthur. Maar met extra gaatjes past die nu super dus niet nodig. Dan nieuw kinriempje.
Thuiskomen met trainingshoofdstel, billy allen snaffle, vliegenspray, chicago screws, gespjes en vooruit... ook een kinriempje. Oeps. Leuk zo'n maandelijks tripje. Fotos van gepimpt hoofdstel volgen.
Beloven; is leuk daar Two Lazy Seven Ranch. Onze dochter is daar een paar jaar geleden met der pony op kamp geweest. Ook wel leuke winkel. Wel kleiner dan Arthur's
horselover39
Geplaatst: 03-07-14 21:02
Beloven; is leuk daar Two Lazy Seven Ranch. Onze dochter is daar een paar jaar geleden met der pony op kamp geweest. Ook wel leuke winkel. Wel kleiner dan Arthur's
Ja ze hebben uit de collectie van 2014 gehaald en hun hadden hem nog liggen, helemaal blij
Kimvicious
Geplaatst: 04-07-14 12:18
Hier dan ook mijn billy cook hoofdstel met nieuwe chicago screws en billy allen bitje. Teugels zitten zo vast omdat ik ze dan met longeren makkelijker eraf kan halen. Teugelclips zijn onderweg
Nu ik de foto goed bekijk twijfel ik of het bit niet een gaatje lager mag hangen... wat vinden jullie?
Op de foto te zien hangt het bit goed zo. 2 plooitjes mag je zien bij de mondhoeken..
Mooi hoofdstel; eenvoudig maar netjes en staat hem/haar goed Alleen altijd jammer dat ze het kopstuk zo lang maken, nu is het hierbij niet storend omdat er geen versieringen op de bakstukken zitten.