Ik heb overigens ook een tijdje nog met mijn dubbelgebroken watertrens gereden. Ging ook wel goed maar beweegde teveel in de mond. De Billy Allen ligt heel stilletjes.
Tsjha, hij is misschien kwa kleur wat versleten maar dat ga je zowiezo wel krijgen..
Voor de prijs die ik hem mag overnemen ga ik hem niet laten liggen
Anoniem
Geplaatst: 30-06-14 21:27
@Beloven Dit is mijn medium oil op mijn paard. Weliswaar een vosbonte, maar geeft misschien een indruk Let even niet op de woeste net uit het land winterlook
ikzelf had een light oil op scar, maar dat ond ik echt zo totaal lelijk had ik het geruild, maar dat zadel bleek niet te passen en heb nu via evelien een passend, mooi gekleurd zadel
Beloven, het zijn verschillende zadels. Je weet dus niet of ze passen? dat is wel heel belangrijk. Komen ze langs om te passen ofzo? Mensen bieden vrij laag soms. Wij gaan ook niet veel lager. Particulier zijn veel zadels al goedkoper, maar je neemt wel een risico. Maar goed, laatst bij een shop en wat daar lag was ook 10x niks waard of veel te duur. daar zit wel passen bij en service. Wij hebben 1 te koop en zoeken, dus staan aan beide kanten nu.
Heb zonet m'n Billy Allen snaffle binnen, ziet er wel fijn uit. Als m'n paard weer beter is ga ik m uitproberen ben erg benieuwd. Lijkt idd een bit dat vrij stil ligt, neigt een beetje naar een stangetje maar wel nog iets beweging.
En ik? Ik heb een hoofdstel in de maak bij Kata Fay!! Ben zo benieuwd!! En ben zo enthousiast! woehaa!! Ik vind haar werk zo ontzettend mooi, dat ik heb gekozen voor een custom made hoofdstel van Kata Fay!
Kasmir
Geplaatst: 01-07-14 20:41
Heb even gegoogeld, wat een schitterende hoofdstellen zeg!!! ben heel benieuwd naar jouw hoofdstel
spicegirl
Geplaatst: 01-07-14 21:22
sommige hoofdstellen zijn erg mooi, maar sommige zijn erg overdone.. ben benieuwd !