Pff ik heb 800eu van mijn zadel en voor 200 meer kan ik mijn droomzadel kopen.. maar die kan ik niet passé. En heb die andere die ik ook wel leuk vind om mee te beginnen.. die kan ik wel passen.
Ik ben heel tevreden over boulet laarzen. Mijn ariats had ik binnen n jaar de zool van doorgelopen. M'n boulets loop ik al bijna drie jaar op en heb ik een keer de hak laten vernieuwen. Ik had er iets zuiniger op moeten zijn en vaker moeten oliën want nou begint het leer te scheuren maar dat is m'n eigen schuld
Ik heb simpele continental boots, maar die zool is wel hard. Mijn justin gypsy boots kan ik dagen op lopen En ze zijn wat breder en dat is fijn voor mijn brede voetjes
spicegirl
Geplaatst: 27-06-14 13:54
ik heb ook Justin's, en Twisted X. ikzelf hou van ronde tenen, en rechte hakken.
Iemand hier een goede site voor een leren medium oil singel. 30"??
spicegirl
Geplaatst: 27-06-14 14:17
medium is een lastige kleur. zal light worden, of dark..
Anoniem
Geplaatst: 27-06-14 14:19
Ja vandaar mijn vraag
Denk dat dan light oil neem.. Hoofdstel is light maar neigt naar medium. Misschien om nog beetje te kunnen combineren
Zijn wel 90eu, das jammer. Haha. Dacht Miss voor die prijs wel medium oil te vinden.. Ook beugels die kleur zoek ik nog.
spicegirl
Geplaatst: 27-06-14 14:21
medium oil word zelden gemaakt. meestal op bestelling. standaard is light, en dark. meeste medium is het resultaat van een darkened light oil. jammer, vind ik ook de mooiste kleur.