Het waren zitballen waar mijn dochter ooit opzat achter haar bureau

Jammer genoeg geen foto van, mijn vriend kwam op het lumineuze idee om er zo spuitbussen met silicone in leeg te spuiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spicegirl schreef:voorts weten mijn vrienden en kennissen, dat ik per PB altijd goed en uitgebreid advies geef.![]()
hetzelfde geld als men wat aankoopt van mij.
ik ben er alleen mee gestopt, om dat voor iedereen te doen, door slechte ervaringen hiermee.
maar achter de schermen, sta ik voor mn vrienden altijd klaar..
Maflinger_S schreef:Nav de opmerking over een te korte singel heb ik toch eigenlijk wel een vraag: hoe lang moet ie dan zijn? Ik rij toch al wat jaren western met eigenlijk altijd dezelfde singel die zo ongeveer zit als op de foto waar SG een opmerking over maakt en ik heb er eigenlijk nooit iemand over gehoord dat de singel te kort zou zijn (terwijl ik toch goede instructie heb). Als ik een langere singel zou gebruiken moet ik mijn tie wrap 3 keer door de ring/gesp heen en weer halen om nog gaatjes te hebben die ik kan gebruiken om aan te singelen of is het juist de bedoeling om geen gaatjes te gebruiken maar een stropdasknoop te maken? Daar hou ik dan ook wel een immens end tie wrap aan over in dit geval.
XxChelsey1xX schreef:Wauw daan wat staat ie gaaf
Maareuh als je bij de wran gaat rijden moet je wel beginnen met een snaffle en browband hea
Popke schreef:Op mijn trainingshoofdstel zitten van die lelijke goedkleurige kleine gespen. Zou ik die ook kunnen vervangen voor zilverkleurig?
Hoeft echt geen mooi hoofdstel te worden want dat komt nog wel maar ik stoor mij wel aan die goudkleurige dingen die er nu op zitten.
D_Desteny schreef:XxChelsey1xX schreef:Wauw daan wat staat ie gaaf
Maareuh als je bij de wran gaat rijden moet je wel beginnen met een snaffle en browband hea
Thnx ja weet ik, ik moet nog even bedenken of ik met mijn trainings hoofdstel ga starten(is gewoon een knap hoofdstel met mooie tooling) en die dan eventueel een beetje pimp met buckle sets en conchos of dat ik een niet te gek duur browband show hoofdstel aanschaf.
Een knappe buckle set kost ook best wat dus misschien dan beter een niet te duur hoofdstel kopen zodat ik niet aan mijn trainings hoofdstel hoef te rommelen.