Deze heb ik besteld

Geen idee hoelang de levertijd verder is, heb hem nu een week geleden besteld namelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spicegirl schreef:en wat is er dan zo hatelijk ?
dat de singel te kort is ?
of dat de pad van slechte kwaliteit is ?
dat zei ik toch wel netter, nl. dat er beter geinvesteerd kan worden in een goede pad.
ik zie daar niks hatelijks in.
Rumpleteaser schreef:Okayokay, het is dan wel geen tack maar ik heb er toch al heel veel voorpret van
Gekocht voor Bandito en zijn twee western-shet-paddock-maatjes:
[ Afbeelding ]
Beloven schreef:Zulke grote ronde ballen gewoon, heb je ook in super formaat voor paarden zijn ze 40/50 euro ofzo?
En een normale yoga bal koop je voor 10 euro bij de blokker ofzo, wil ik ook nog wel keer uitproberen maar die van mij speelt met niks :l
Beloven schreef:Zulke grote ronde ballen gewoon, heb je ook in super formaat voor paarden zijn ze 40/50 euro ofzo?
En een normale yoga bal koop je voor 10 euro bij de blokker ofzo, wil ik ook nog wel keer uitproberen maar die van mij speelt met niks :l
D_Desteny schreef:
smiley schreef:
xJitskee schreef:spicegirl schreef:en wat is er dan zo hatelijk ?
dat de singel te kort is ?
of dat de pad van slechte kwaliteit is ?
dat zei ik toch wel netter, nl. dat er beter geinvesteerd kan worden in een goede pad.
ik zie daar niks hatelijks in.
Jouw reacties komen, in ieder geval op mij, altijd vrij bot over. Ja, het zadel en de pad zijn niet van super kwaliteit. Maar Jessy_luna zet er bij dat ze net de overstap heeft gemaakt. En ja, dan weet je niet alles. Ze heeft er zelf meer aan als je antwoord is "Goh, als ik jou was zou ik eens kijken naar een nieuwe pad en een ander zadel, want dit is geen goede kwaliteit, waardoor je paard last van zijn rug kan krijgen". Of even uitleggen waarom de singel te kort is, en hoe hij wel hoort te zitten. Daar heeft ze meer aan dan alleen "Je singel is te kort, en ik zou maar ff investeren in een betere pad".
Als iets je tegenstaat, neem dan even de moeite om uit te leggen waarom, en wat wel goed is. Daar leren we wat van, want ik, als stille meelezer, heb veel gehad aan sommige posts.
Ik kruip weer in mijn meeleesmodus aangezien ik mijn westerntack heb verkocht en wegens medische redenen weer op een engels zadel verder ga.