[WN] [INFO] 'Show je tack'-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Centraal 'Show je tack'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:07

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:09

lekker kleurrijk in elk geval! {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:10

haha ja ik houd wel van een kleurtje! Wou eigk de blauwe maar die hadden hun niet :l

Wel een rib uit mijn lijf helaas :(

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:14

Ja dat klopt, alleen ik snapte er op een gegeven moment geen kokosnoot meer van :P

Nouja dan nog een weekje wachten ;D

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:15

Okayokay, het is dan wel geen tack maar ik heb er toch al heel veel voorpret van :D
Gekocht voor Bandito en zijn twee western-shet-paddock-maatjes:

Afbeelding

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:17

*\o/*
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten schreef:
Uw pakket is vandaag aangekomen in Nederland. U kunt de status van uw zending volgen met code 3Setc.etc. via mijnpakket.postnl.nl. Hier kunt u ook de eventuele kosten raadplegen.

D'r staat jammer genoeg nog geen enkele info op -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:17

Handug :l

Leuk speeltje zeg :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:20

haha RT, kan Bandito als een echte bandiet aan de gang! :P

WB, is handig inderdaad. Ik had dat toen ook heel lang. Kwam ook nooit meer info bij te staan en ineens stonden ze hier aan de deur. pff

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:23

Afbeelding

(okayokay, ik zal nu weer on-topic gaan) :D :D :D

.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:26

:)F _O- _O- _O- _O- :)F

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:35

spicegirl schreef:
en wat is er dan zo hatelijk ?
dat de singel te kort is ?
of dat de pad van slechte kwaliteit is ?
dat zei ik toch wel netter, nl. dat er beter geinvesteerd kan worden in een goede pad.
ik zie daar niks hatelijks in.

Jouw reacties komen, in ieder geval op mij, altijd vrij bot over. Ja, het zadel en de pad zijn niet van super kwaliteit. Maar Jessy_luna zet er bij dat ze net de overstap heeft gemaakt. En ja, dan weet je niet alles. Ze heeft er zelf meer aan als je antwoord is "Goh, als ik jou was zou ik eens kijken naar een nieuwe pad en een ander zadel, want dit is geen goede kwaliteit, waardoor je paard last van zijn rug kan krijgen". Of even uitleggen waarom de singel te kort is, en hoe hij wel hoort te zitten. Daar heeft ze meer aan dan alleen "Je singel is te kort, en ik zou maar ff investeren in een betere pad".

Als iets je tegenstaat, neem dan even de moeite om uit te leggen waarom, en wat wel goed is. Daar leren we wat van, want ik, als stille meelezer, heb veel gehad aan sommige posts.

Ik kruip weer in mijn meeleesmodus aangezien ik mijn westerntack heb verkocht en wegens medische redenen weer op een engels zadel verder ga.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:47

@ Beloven - goede pad, leuke kleurtjes.
heb ook eens zoiets gehad. :j

@ RT - :D ik vind m ook leuk,maar ben bang dat Wolf m binnen 10 minuten sloop.laat maar weten, of het een beetje stevig is.

@Jitskee - het staat me niet tegen, ik stel een feit vast.
ik ben altijd beknopt in mn antwoorden.
gek genoeg mag er wel gezegd worden : mooie pad.
moet ik dan niet uitleggen waarom ?
als iemand een vraag stelt over mn antwoord-waarom- krijg je antwoord .
de singel is te kort, wat voor uitleg heb je daar verder voor nodig ? de exacte maat kan ik zo 1,2,3, van een foto niet zeggen, maar wel dat ie langer hoort.
en investeren in een betere pad, spreekt ook voor zich. de implicatie is dan, dat die pad niet van geschikte kwaliteit is..
en ja, beter in de meeleesmodus !
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 25-06-14 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:47

Rumpleteaser schreef:
Okayokay, het is dan wel geen tack maar ik heb er toch al heel veel voorpret van :D
Gekocht voor Bandito en zijn twee western-shet-paddock-maatjes:

[ Afbeelding ]

Ja heb er hier ook 1 gehad, heeft 10 minuten recht gestaan, inclusief 2 ballen zijn er ook aan ;(

Die van mij sloopt dus alles, nu heb ik een zachte bal met opvulwol...die leeft nog :j
Alles met lucht gevuld speelgoed is in no time naar de haaien.
Ik hoop dat de jouwe meer respect toont voor zijn speelgoed :D

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:49

Hahaha, ik ben heel benieuwd!

Het schijnt dat in de oude modellen een productiefout heeft gezeten en dat het in de nieuwe modellen verbeterd is. Fingers crosses dus maar, want goedkoop zijn ze niet := Hij heeft eerder wel eens van die yoga-ballen gehad, maar die waren binnen een week kapot.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:49

Hoe zien die eruit? Yoga ballen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:51

Zulke grote ronde ballen gewoon, heb je ook in super formaat voor paarden zijn ze 40/50 euro ofzo?

En een normale yoga bal koop je voor 10 euro bij de blokker ofzo, wil ik ook nog wel keer uitproberen maar die van mij speelt met niks :l

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:51

Je had er bij kunnen vertellen tot waar hij hoort te zitten, niet iedereen (vooral beginners) weten dat niet. Een beetje uitleg van iemand die er meer verstand van heeft, is soms wel fijn.

Ik ga er verder niet op in want ik vind je reactie behoorlijk respectloos en onvolwassen. Bij deze zal ik me ook afmelden voor dit topic, heb jij je zin en zal ik niet meer reageren.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:54

Beloven schreef:
Zulke grote ronde ballen gewoon, heb je ook in super formaat voor paarden zijn ze 40/50 euro ofzo?

En een normale yoga bal koop je voor 10 euro bij de blokker ofzo, wil ik ook nog wel keer uitproberen maar die van mij speelt met niks :l

Ach ja een zit bal. Wel ja het waren er zulke van 65 cm doormeter die ik had, en goed opgepompt. Pfff

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:54

Beloven schreef:

Klopt. Die "echte" vind ik echt belachelijk duur. Maar die goedkoper gaan bij mij niet lang mee ;)

@ Iana: welke bal heb jij dan? Linkje?

Afbeelding

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:56

een yoga bal platst ie binnen 2 minuten.
heb pylonnen waar ie mee speelt, en een grote ton.
en een Jolly bal, die ie niet kapot kan maken. daar heeft ie veel plezier van.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:57

Die Pylonnen worden door Bandito opgegeten...... Leek me niet zo bevorderlijk voor zijn maag :D

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:57

Tja iedereen moet al doende leren, ik heb ook al vaak spullen te koop gezet dat ik ondervonden had dat de kwaliteit niet optimaal was. Ben ooit ook met een zadelmarktzadel begonnen 10 jaar geleden. De overstap is inderdaad heel kostelijk. Mijn paard leeft nog ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:58

kostbaar ;)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:58

D_Desteny schreef:

Gaaf! Staat hem erg goed. Het brede complementeert zijn hoofd super! Prachtig hoofdstel. :j

smiley schreef:

Top pad! :j En toffe beschermers! Helemaal mijn stijl zo'n panterprintje. <<)

xJitskee schreef:
spicegirl schreef:
en wat is er dan zo hatelijk ?
dat de singel te kort is ?
of dat de pad van slechte kwaliteit is ?
dat zei ik toch wel netter, nl. dat er beter geinvesteerd kan worden in een goede pad.
ik zie daar niks hatelijks in.

Jouw reacties komen, in ieder geval op mij, altijd vrij bot over. Ja, het zadel en de pad zijn niet van super kwaliteit. Maar Jessy_luna zet er bij dat ze net de overstap heeft gemaakt. En ja, dan weet je niet alles. Ze heeft er zelf meer aan als je antwoord is "Goh, als ik jou was zou ik eens kijken naar een nieuwe pad en een ander zadel, want dit is geen goede kwaliteit, waardoor je paard last van zijn rug kan krijgen". Of even uitleggen waarom de singel te kort is, en hoe hij wel hoort te zitten. Daar heeft ze meer aan dan alleen "Je singel is te kort, en ik zou maar ff investeren in een betere pad".

Als iets je tegenstaat, neem dan even de moeite om uit te leggen waarom, en wat wel goed is. Daar leren we wat van, want ik, als stille meelezer, heb veel gehad aan sommige posts.

Ik kruip weer in mijn meeleesmodus aangezien ik mijn westerntack heb verkocht en wegens medische redenen weer op een engels zadel verder ga.

Ik moet hier in mee gaan. Een ieder heeft er veel meer aan als een feit ook onderlegt wordt met een manier waarop hij of zij het kan oplossen. De sfeer op Bokt wordt bepaald door de manier waarop wij allen met elkaar omgaan en hoe je het ook wendt of keert, sommige reacties kunnen, onbewust, nogal fel overkomen. Soms begint men wellicht opzettelijk met slechte tuigage en soms is het pure onwetendheid. Een duwtje in de goede richting kan dan geen kwaad.