Vrijdag is Evelien voor alle zekerheid mijn westernzadel komen checken en het past! Ben zo blij . Stalgenootje had minder geluk, die haar zadel paste voor geen meter. Gelukkig had Evelien wel een passend zadel voor haar paardje
vorige week zondag is evelien ook bij mij geweest, heb nu ook een ander zadel voor scar, moet er alleen zelf nog aan wennen, mijn kontje is het er nog niet helemaal mee eens
Jaycee_
Geplaatst: 22-06-14 11:46
@ Sevke, je kan eens navragen bij Jan Boogaerts. Ik denk (ben niet zeker) dat hij rawhide kan vlechten.
Desteny; Leuke blouse en helemaal de kleur Ik had die ook voorbij zien gaan. Vind de blouse in het zwart ook mooi. Ben zeer benieuwd welk mooi hoofdstel je gescoord hebt?
Wie oh wie kan me helpen... ik zoek me rot naar een zilverkleurig los oortje (of 2). Hoeft niet helemaal zilver te zijn (mag uiteraard wel), zolang het leer dan iig de roodbruine kleur heeft en er alsnog veel zilver op zit. Ik krijg ze niet gevonden Of ze hebben geen zilver of het leer is light oil.
Oh wat leuk destiny! Hoop niet dat je dat hoofdstel hebt gekocht waar ik al lang de kijk op hebt. Elke advertentie blijf ik volgen van SG voor dat ene hoofdstel haha
Ben heel benieuwd!
D_Desteny
Geplaatst: 22-06-14 22:48
Bimmetje schreef:
Oh wat leuk destiny! Hoop niet dat je dat hoofdstel hebt gekocht waar ik al lang de kijk op hebt. Elke advertentie blijf ik volgen van SG voor dat ene hoofdstel haha
Ben heel benieuwd!
Ik hoop het dan niet. Deze had SG nog niet super lang.
smiley
Geplaatst: 22-06-14 22:50
Oh ik ben ook heel benieuwd! (ze heeft er ook een die ik heel graag aan m'n collectie toe zou voegen )
Super mooi hoofdstel, in mijn ogen een van de mooiste van Spicegirl haar collectie!! (niet die ik op het oog heb, denk ook niet dat die in de verkoop gaat )
Ik wens je heel veel plezier met dit prachtige gave hoofdstel! Gaat des vast en zeker super staan!
Dan gaat ik m nu maar uit me hoofd zetten.
D_Desteny
Geplaatst: 22-06-14 23:12
Smiley: Ja ik vind hem ook echt prachtig! Ik vind het de mooiste die ze heeft/had. Mondy: Ik hoop het anders word ik gek!
Bimmetje: Awhh sorry! Thnc moet lukken! Ik heb SG eigenlijk vanaf het moment dat ze hem heeft gestalkt. En nu had ze een nieuwe gevonden waardoor er 1 weg moest. En ik had natuurlijk heel duidelijk gemaakt dat ik hem zo ontzettend gaaf vind.
Bimmetje
Geplaatst: 22-06-14 23:14
Haha en groot gelijk heb je! Niet verontschuldigen hoor je hebt m eerlijk gestalkt hihi
Mondy
Geplaatst: 22-06-14 23:14
Hahaha arme sg Al zal ze het vast niet erg vinden zolang er maar een andere beauty voor in de plaats komt
spicegirl
Geplaatst: 22-06-14 23:18
ohjee ! ik wist niet dat ik zo gestalkt werd. meestal als ik wat nieuws show, krijg ik al PB'tjes, voor als ie weg gaat. eerlijkheidshalve wie het eerst komt.. dus in volgorde van binnenkomst. d-desje was best wel hardnekkig ik moet er best wel van slikken, eerlijk waar. maar heb/ had er wel 1 teveel, en ik hou me aan mn eigen principes. maar welke heb Bimmetje/ Smiley op het oog dan ? (voor de rest staat eigenlijk ook al een wachtlijst )