Maar wat een leuke tripjes worden er gemaakt zeg! Helaas ook ik heb geen centjes voor deze dingen en kan ook niet. Heb beetje boel paardjes en tja dat is niet echt handig om iemand voor te vinden die wil oppassen. Aangezien ze ook niet allemaal even makkelijk zijn. Dus wij doen al jaaaaaren rondom hause
Bimmetje
Geplaatst: 07-06-14 20:28
en The lady in GREEN !!
Helemaal blij mee! Staat haar bijzonder goed vind ik zelf!
@sjintoo jij kan veilig op pad even 1 tip, de de fenders er overheen dat rijd (zeker op langere ritten) veel prettiger. In stap voel je het niet zo maar als je gaat draven en galopperen schuift het toch wat meer met zo'n vliegendeken er tussen.
Ik rijd nog steeds 'kleurloos': zwart of wit. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk kleurtje wat op sorrel past en niet té is. (Misschien turquoise of een soort blauw?)
Sjintoo: Kan het uitrijdeken eigenlijk ook tegen de regen? Wat doen jullie op buitenrit met regen: een regendeken erover of niet?
Ik heb geen regendeken. Dus als het regent hebben we pech
Bedankt voor de tip CC
Laatst bijgewerkt door Sjintoo op 08-06-14 18:52, in het totaal 3 keer bewerkt
Emita
Geplaatst: 08-06-14 18:51
Staat goed, bimmetje!
Als het regent dan rijden we niet Haha nee hangt ervan af hoe erg het regent.. Als het met bakken uit de lucht komt vallen dan rijden we inderdaad niet, maar als het lichtjes regent en ik weet zeker dat het niet gaat stortregenen dan willen we nog wel het bos in gaan maar dan wel zonder 'regenbescherming'.
Ik heb mijn zadel een stuk donkerder gemaakt, we hadden schoenpoets liggen in de kleur donkerbruin dus die heb ik er op gesmeerd. Mijn dressuurlaarzen van Derby kon ik nooit met schoenpoets (zelfde schoenpoets) bijkleuren, dus daar zit denk ik echt een laag verf over. Het zadel kleurde al gelijk bij. En nu een nachtje verder is het zadel een stuk donkerder. Misschien ga ik hem nog een keer lichtjes oppoetsen, maar zoals die er nu uit ziet, ben ik al tevreden. Het is nu denk ik wel medium oil en bijna chestnut.
canisia
Geplaatst: 09-06-14 11:38
Met regen rijden we buiten gewoon door hoor, we smeten niet! Hoogstens zelf een regenjassie of lange waxcoat aan. Rij buiten wel met wintec zadeltjes en endurance hoofdstellen, dus dan gaat me western tack niet naar de knoppen met overmatig zweten, zout zee water of bakken regen
Voor diegene die naar Fort Worth gaat : Dennards ! Dat is de place to be !! Zal ook nog wat tack showen
Fotootje van Sneaks in één van d'r showoutfits. Zonder chaps en op twee handen, schooling. Hoofdstel van Tom Winter, bit en inlages hoofdstel van Siering Bits & Spurs, zadel is een bobs, blanket mayatex. Bloes van Wannagoslow via Rumpleteaser hier op bokt. Hoed is een Rodeo King.
Eerste plaats in de Green Reiner in de CRI in Le Pin paris, co-champion met stal-en trainingsgenootje. (had mijn chaps al uitgedaan). Bloes van OSWSA, blanket mayatex. Paard is Whize Gun Cromie, een Gunners Crome Son uit Topsail Whiz merrie. (even geleend voor de prijsuitreiking)
Tijdens de Derby. Bloes tweedehands overgenomen van een bokker, blanket mayatex. Chaps van Cattleman's.
Rumpleteaser
Geplaatst: 10-06-14 15:20
Wow, die showblouse staat gaaf zeg! Mooi bij je donkere haar
spicegirl
Geplaatst: 10-06-14 15:24
sevke ! vooral die laatste is erg mooi !
sevke
Geplaatst: 10-06-14 15:26
@RT : tx. De bitcheck judge vroeg al waar ik hem weg had @ SG : ben erg blij met de Sneaks. En ook met onze trainer Ernst Claassen, die héééél wat geduld met ons moet opbrengen