Ik ook!! Wij zijn er wel al vroeg. Gaan smiddags door naar vrienden die in de buurt wonen
_Nancy
Geplaatst: 15-12-14 14:43
Ik ga waarschijnlijk ook, vorig jaar was het ook zo leuk! Ik was toen alleen gegaan, hopelijk gaat dit jaar vriendlief even mee.
Ik denk dat ik maandag of dinsdag even ga.
Em_
Geplaatst: 15-12-14 14:44
Leuk eva! Misschien zie ik je nog wel dan (in alle drukte..) Ik ben erg benieuwd naar de bosal die in de aanbieding is (zag ik op fb). Volgens mij stond ie niet op hun website?
wij gaan de 27 of de 28 ste. mijn man gaat mee, ging vorig jaar ook mee als ik iets leuks zag, hoorde ik heb je al, heb je niet nodig, loop maar door. hahaha
wie zit er net als ik al in de startblokken? morgen om half9 rijden we weg vanuit breda... dan zijn we er lekker vroeg
troi
Geplaatst: 26-12-14 18:22
Wij zouden morgen gaan maar twijfelen ivm de verwachte sneeuw. Moeten vanuit groningen komen en rijden er dus 3 uur enkele reis over. Zolang er geen file's zijn kan wat sneeuw me eigenlijk niet schelen maar ja de ervaring leert dat de eerste sneeuw van het jaar zorgt voor PANIEK en verstopte wegen. En daar heb ik niet zo bijster veel trek in eigenlijk .