Wilde vandaag m'n tack passen op Rayo, maar hij was het er niet zo mee eens... (kwam waarschijnlijk door de regen, hij staat 24/7 buiten. Telkens probeerde hij de schuilstal in de vluchten)
Normaal gesproken loopt hij vrolijk naar me toe maar deze keer rende hij steeds weg, en toen ik hem eindelijk te pakken had en had vast gezet heeft hij zichzelf losgetrokken en daarmee mijn halster gesloopt

Dus toen heb ik het maar laten zitten.
Anyway. Geprobeerd de concho's op het zadel te krijgen maar het lukte maar niet. Wat een rotklus zeg. Dus ben ermee naar de Country Mill gegaan. Bleek dat er totaal andere concho's voor nodig waren en dat ik die moest bestellen, want de 'normale' concho's voor een 'normaal' zadel zouden hier nooit op passen. Nou, ik had geen zin om m'n geld kwijt te zijn, dus ik heb ze geruild voor hoofdstelconcho's, en ben thuis een beetje ermee aan de slag gegaan. Bleek dat de hoofdstelconcho's op het zadel pastten! Yayyy. Vind het wel prima zo, dus aanschouw het resultaat (Zoals jullie zien wilde Kovu me graag helpen

)
[
Afbeelding ]
De hoofdstellen die erbij horen. Met de One Ear rijd ik nog niet, dat is voor als we op EDIT: een hand

over gaan.
[
Afbeelding ]
En zo staan de pad en de blanket bij het zadel:
[
Afbeelding ]
Nu alleen nog op Rayo passen, als hij meewerkt