Verdorie.. Nouja, hij is toch lelijk haha. Probeer het morgen nog wel een keer.. Als de andere twee maar wel zichtbaar zijn, die zijn het belangrijkst
Koper
Geplaatst: 27-05-14 22:10
Ik zie alles, 2 keer snaffle en 1 keer pad.
Ik heb wel mylers, met inderdaad ook zo'n knik in het mondstuk (en een rolletje in het midden) Die dingen moet je niet nieuw kopen joh, op marktplaats en de boktmarkt kom je ze vaak genoeg tegen.
Emita; maakt toch helemaal niet uit als het 2dehands is! Scheelt vaak gewoon een hoop geld en kun je dus meerdere dingen aanschaffen Een myler bit is in elk geval wel zeer de moeite waard om voor te sparen zijn echt super bitten en vriendelijk voor de paardenmond. Ik heb inmiddels 2 dezelfde bitten van Myler een Western D met dots op de ringen en een MB04 mondstuk level 2. Had er eerst 1 maar nu hoef ik niet te wisselen als ik een ander hoofdstel wil gebruiken
Lous
Geplaatst: 28-05-14 00:05
Emita schreef:
Verdorie.. Nouja, hij is toch lelijk haha. Probeer het morgen nog wel een keer.. Als de andere twee maar wel zichtbaar zijn, die zijn het belangrijkst
Die pad heb ik ook 2dehands op MP kunnen scoren.
Koper
Geplaatst: 28-05-14 00:06
Foto van myler met dots?
Ik heb er ook meerdere, voor verschillende hoofdstellen. Inderdaad wel zo praktisch.
Als ik straks verder ben met rijden en met 1 hand kan rijden wil ik zo'n zelfde bit met shanks en ook die dots maar met zelfde mondstuk. Ben nu al aan het sparen Die is ook zooooo mooi.
Koper