Het zadel mag nog wel iets naar achteren hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxChelsey1xX schreef:mooi zadel! ik ben toevallig opzoek naar een zwarte blanket dus mocht je hem wegdoen
Als ik een ander pad heb doe ik deze weg, dus dan hoor je het van me 
DubbelDun schreef:@emita: vastnaaien zou ik niet doen. Misschien dat je aan de pad D-ringetjes kunt maken en aan de showblanket lusjes met klitteband. Dan kun je het iig ook weer loshalen. Maar ik zou eerst gewoon kijken of het los goed blijft liggen, wordt op wedstrijden tenslotte ook gedaan.
Het zadel mag nog wel iets naar achteren hoor
Maar ben er echt super blij mee! Bedankt nog

iemand tips?

)
) en ik heb via een andere bokker een beige showblanket gekocht.

maakt snel 'oud'

En mijn budget is niet breed. De concho's heb ik ook bij de Country Mill uit de '' afvalbak '' uitgekozen om het zo maar te noemen (de concho's van oude tack wat niet meer wordt gebruikt zeg maar, konden ze een leuk prijsje van maken
)
denk wel dat het mooi staat bij je paard.. 
belletjhee schreef:Ik heb nog een mooie beige blouse te koop staandenk wel dat het mooi staat bij je paard..
je had mij een PB gestuurd. Maar ik vind beige + beige + beige te beige.. vandaar dat ik op zoek ben naar iets zwarts (of heel misschien dus bordeauxrood).
Ja, het hoofdstel is zo '' showy '' genoeg vind ik, dus er zal niks meer aan veranderen verder

Ik denk dat ik - voor tijdelijk - gewoon een H&M blousje ga kopen en dan daarmee starten (mag dat trouwens? gewoon WRAN L4...). Misschien kan ik 'm nog zelf pimpen met iets, maar zou niet weten hoe en waarmee.
), het is een anatomisch gevormde showsnaffle van Metalab. Uiteindelijk wil ik graag op mylers gaan rijden maar deze was ietsje minder prijzig
Rayo reageert wel heel fijn op deze snaffle, fijner dan op een 'gewone'.
) Hij doet dus wat hij moet doen (--> de ruggengraat vrij houden). Kan alleen geen merk vinden.
BEn er nog niet aan toe gekomen om de concho's op het zadel te zetten - überhaupt niet om bij m'n paard op bezoek te gaan vandaag. Dat wordt dus morgen geregeld. En als het droog is krijgen we morgen halterles