Mooi hoofdstel horselover. Maar past niet zo bij mijn zadel. Koop er denk ik eentje bij Arthur. Kan dan ook kijken of het hem staat omdat hij daar in training staat.
Hmm ik vind het maar zo zo.. Het hoofstel is mooi maar echt bijzonder vind ik het hem niet staan, dan vind ik de Daisy en je custom made hoofdstellen hem mooier staan. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Jinthe1
Geplaatst: 17-05-14 21:22
Ik vind vaak de grote gespen die vlakbij de ogen zitten zo storen. Bij dit hoofdstel vind ik het mooi verdeeld omdat je aandacht juist niet daarheen gaat. Duh, hoop dat jullie mij snappen
( maar ehh, knap dat jij je paard zo meeneemt Is het een vooruitlader? hahaha )
Anoniem
Geplaatst: 17-05-14 22:17
Niet echt tack, maar wel tack-gerelateerd, dus hoop dat dit ook mag. Mijn 'nieuwe' zadelkar, met dank aan m'n vader en broertje. Nooit meer zeulen met de armen vol, maar alles wat ik nodig ben om te rijden in één kar https://lh3.googleusercontent.com/-Qro3 ... AG0962.jpg Even in een linkje omdat de foto te groot is. Bovenin een balk met plek voor 2 zadels, daaronder aan weerszijden een hoofdstelhanger, en onderin plek voor poetskist, beenbeschermers, cap, etc.
Popke; Maakt niet uit. Dat kan natuurlijk dat de kleur niet passend is bij je zadel. En als je toch dicht bij het vuur zit (Arthur's) is het i.d.d. makkelijker om te kijken of ja daar wat moois kan scoren. Er hangt genoeg Succes met zoeken naar iets moois.
Ik heb een nieuw zadel! De Circle Y JUst B Natural, dus boomloos! Eindelijk! En hij ligt heerlijk, zit heerlijk, het is gewoon een heerlijk zadel en je ziet nauwelijks dat het boomloos is. ik wil een foto uploaden maar tinypic werkt niet mee. welke andere sites kan ik daarvoor gebruiken?
Yayy, gelukt! Het zadel heb ik er gewoon even op gelegd, zit dus niet vast met de singel en hij bukt voorover omdat 'ie aan het grazen is Maar het gaat even om het beeld:
Ik moet nog een goed pad kopen. Op dit pad ligt de ruggengraat in principe wel vrij, maar niet voldoende voor dit zadel. Ben dus nog op zoek naar iets, het liefst tweedehands En ben op zoek naar een beige showblanket die ik er overheen kan doen.. Want zwart onder deze dark oil vind ik toch wat te donker op Rayo.
Ik heb misschien via marktplaats een goed pad gevonden (wel afschuwelijke kleur grijs overigens, maar als het verder goed is dan is het natuurlijk gewoon goed. De vrouw van de advertentie had hem onder een boomloos startrekk westernzadel liggen), ga er hopelijk vandaag of morgen even naar kijken want ik wil het pad wel eerst in het echt zien. Zou het mogelijk zijn om een blanket aan een pad vast te naaien? Of is dat heel erg fout?