Mooi halster Chelsey! Maar is die niet ietsje te groot voor het mooie? Overal op het kleinste gaatje en je frontriem zweeft iets of wat. Maar staat je paardje wel prachtig!
@chelsey: je hebt kettinkjes die je tussen je bit en je teugels kunt maken. Dan worden je teugels ook 30 cm 'langer'. Verder zou ik de keelriem een gaatje strakker doen
spicegirl
Geplaatst: 14-05-14 21:12
kettinkjes en een snaffle zijn geen goede combi. veels te onrustig in de mond..
Goh nooit bij nagedacht dat een blanket ook te lang kan zijn voor korte paarden, maar natuurlijk heel logisch haha. Die van mij heeft juist een te lange rug, dus door een lange blanket goed te plaatsen tov het zadel en paardenrug wordt ze voor het oog wat compacter. Zo moet je met kleuren, zadels, hoofdstellen en blankets altijd goed kijken of het jou paard op de beste manier laat zien. Want ookal staat iets waanzinnig bij de buurvrouw haar paard, kan het bij die van jou compleet de plank misslaan hihi
Vind het hoofdstel niet zo mooi, eigenlijk. Beetje te groot voor de pony, zo zit het een beetje raar. Een maat kleiner zou beter zijn.
D_Desteny
Geplaatst: 16-05-14 00:35
Wranglerbutt: Gaaf halster zeg. _Cindy: Wat een leuke tassen! Sjintoo: Gave kleur zeg, dat zou ook goed staan op mijn paard. XxChelsey1xX: Ik vind hem ook niet zo mooi passen op zijn hoofdje Chels
Ik vind hem zelf erg leuk het zou zijn voor fotoshoots en misschien later voor shows als ik dan niet al een nieuwe heb daarvoor. Hij is niet zo duur en daardoor ben ik dus ook een beetje bang dat hij goedkoop over komt. Als ik hem bekijk op de foto lijkt hij mij wel van degelijke kwaliteit maar wat denken jullie te zien op de foto? Of misschien heeft iemand ervaring met dit hoofdstel of de hoofdstellen van deze winkel
ik vind het op deze foto mooi overkomen de hoofdstellen zien er best ok uit daar, sommigen zijn alleen wat stugger, maar voor dat geld heb je wel een leuk iets vind ik
Ik was dus al bang dat hij er voor de kenners cheapy uit zou zien. Iets wat ik dus niet wil. Er is zo weinig leuks te vinden op de nederlandse webshops.
sevke
Geplaatst: 16-05-14 11:03
Arthur heeft wel wat leuks, zeker in zijn "kastje"...
En op Marktplaats (en de Bokt markt) vind je zo af en toe prachtige kwaliteits hoofdstellen. Goed zoeken!
Jinthe1
Geplaatst: 16-05-14 11:14
Arthur heeft zeker gaaf spul hangen! Maar dat is ook wel een andere prijsklasse.
Zou aan spicegirl willen vragen of zij een speciaal adresje heeft waar al die gave hoofdstellen vandaan komen Wil ook graag een mooi hoofdstel voor mijn 3 jarige paint. Rij nu met een heel simpel trainingshoofdstel waar de gespen goudkleurig van zijn. Ik vind dat echt niet mooi en stoort bij de zilverkleurige tooling op mijn BC zadel.
D_Desteny
Geplaatst: 16-05-14 11:19
Arthurs heeft niet alles op de site staan denk ik? Zal er toch echt eens heen moeten gaan.
Blanket: Ja ik hou dat allemaal goed in de gaten.
Popke: prijsklasse maakt mij niet zoveel uit. Deze was toevallig goedkoop. Ja inderdaad SG heeft altijd super gave hoofdstellen!
Arthur heeft lang niet alles op de site staan inderdaad! Echt wel de moeite om eens te gaan kijken.
En ja, het was zeker een mooie prijsklasse haha Ik had deze maand een mooi hoofdstel willen kopen zonder dat ik naar de prijs zou kijken. Helaas vorig weekend van paardje gevallen en nu breng ik hem morgen weer terug in training bij Rieky. Zit met mijn voet in het gips dus kan nu zelf niets en zo wordt hij toch gereden en doorgetraind. Wel jammer van mijn budget voor het hoofdstel, dat stellen we dus maar even uit hihi
Ik heb de indruk wat bij Arthur in zijn glazen kasten hangt soms behoorlijk gedateerd is en buiten dat het behóórlijk aan de prijs is (1000 euro is niks) wordt het ook vast niet echt goed bijgehouden. En iets wat als jaren geen doekje met olie/vet gezien heeft gaat toch echt in kwaliteit achteruit.
Of het gedateerd is en over het onderhoud durf ik niets te zeggen. Ik zie er wel mooi spul hangen en ik weet ook dat het zeker aan de prijs is. Vandaar dat ik zo benieuwd ben hoe spicegirl haar mooie hoofdstellen weet op te speuren
Loesdau en Kramer hebben leuke westerntrainingshoofdstellen, niets mis mee. Maar als je echt iets wilt voor op show wordt het toch zoeken en vinden op Ebay of bestellen bij webshops in de USA. Adje heeft ook een leuke collectie, maar die moet je wel live zien. Het is mij al vaker opgevallen dat niet meer dan 3% van zijn artikelen op de site staat.