heb net mijn hoofdstel binnen ! moest wel flink afdragen maar hij staat ont-zettend mooi !!
mindful
Geplaatst: 13-05-14 09:01
@quibje, vind dat je een prachtig zadel hebt. Als ik naar je donkere hoofdstel kijk, lijkt dit een beetje te verdwijnen op zijn ietwat donkere hoofd. Ik ben wel fan van natural tack, vind ze bij gebruik zo'n warme mooie kleur krijgen. Als dit zadel goed past zou ik het risico van een ander niet nemen, probeer eerst eens een effe donkere pad...wie weet krijg je een heel ander beeld en komt het zadel mooier uit
mindful
Geplaatst: 13-05-14 09:03
En nu nog een foto SG, we zijn met zen allen reuzebenieuwd denk ik
spicegirl
Geplaatst: 13-05-14 09:04
zodra het beter weer is..
mindful
Geplaatst: 13-05-14 09:05
spicegirl schreef:
zodra het beter weer is..
Geduld zal een schoon deugd zijn
Wranglerbutt
Geplaatst: 13-05-14 09:11
Ik heb een nieuw halster
Gewonnen
mindful
Geplaatst: 13-05-14 09:13
Proficiat! Leuke prijs!
_Cindy
Geplaatst: 13-05-14 10:05
Mijn paard in buitenrij outfit. De tassen zijn nieuw, ik moet ze nog een paar keer in de olie zetten
@Spicegirl: ik ben benieuwd. Dat het maar gauw beter weer mag worden.
@Quibje: als je zadel maar past, dat is het belangrijkste, en als je er op zit, zie je er niet zo veel meer van dat de zitting licht is. Met jou erin en een mooie pad eronder ziet het er waarschijnlijk prima uit.
@_Cindy: mooie outfit! Die tassen zien er alleen zo "bulky" uit, heb je daar geen last vast met rijden?
vandaag krijg ik mijn hoofdstel binnen dus dan zal ik meteen een foto maken
Ook heb ik een nieuwe showblouse op het oog met 'pauwenogen' ben alleen bang dat hij te klein is dus nog ff wachten op reactie van de verkoper met de maten
spicegirl
Geplaatst: 13-05-14 23:08
met een beetje geluk krijg ik ook in een week mijn DC blanket . mag ook wel, het is nu 6 weken, en een dag
eschpolder
Geplaatst: 13-05-14 23:44
Ik heb ook eindelijk mijn nieuwe trainingspad binnen. Heeft ook een paar weken geduurd maar dan heb je ook wat. "Mec in mo pad"van mark shaffer.
Paddy met zijn nieuwe blanket van Mayatex. Volgens mij is dit de kleur teal. De kleur Coral hebben we ook besteld en een degelijke onderpad, dus voorlopig kunnen we hier nog niet mee rijden, maar wel al showen
Ik vind hem erg lang voor jouw paard. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem met mijn Mayatex en korte Arab. Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je zadel is.
Hij mag nog wel een stukje naar voor, want onder het zadel stond het eigenlijik niet verkeerd. Het zadel hadden we er even opgelegd om te kijken hoe het stond met de blanket.
Koper
Geplaatst: 14-05-14 16:30
Ik heb dat probleem ook met mijn paard, een IJslander. Daarom koop ik geen blankets met ingewikkelde motiefjes, tenzij ze ondanks het motief makkelijk zijn in te korten. Hoe lang is die blanket Sjintoo? Die teal blanket vind ik erg mooi, ik zou hem ook graag op mijn vos hebben. Even inkorten en wat hoeken van een restje leer er op knutselen en eventueel wat bling en klaar is Koper
mijn nieuwe hoofdstel ik heb alleen echt een zware oorlog gehad met de teugels, veel te kort! dus die ga ik verkopen en doe mijn gewone teugels aan dit hoofdstel