ik heb al wel een aantal dingen gekocht de laatste tijd, maar ben aan het opsparen om daluk een foto van alles in een keer te laten zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Warboel schreef:Ik heb nog bijpassende teugels Emita, hebben?
Staat 'm leuk!
De teugels die eraan hangen zijn bijna dezelfde kleur, alleen iets geolied dus als ik het hoofdstel een keer een beurtje geeft zijn ze ongeveer hetzelfde
Moet ergens nog een medium oil kinriempje hebben liggen, maar geen idee waar. Gelukkig zijn die niet heel erg duur 
Zal dan wel een tweedehandsje worden
Ga direct over op boomloos aangezien hij zo gigantisch veel aan het veranderen is (in training is hij ontzettend veranderd qua bespiering, maar nu staat hij weer een maand bij mij en is hij weer een stuk smaller geworden want ik rijd hem natuurlijk niet zo intensief), en hij zal ook veel blijven veranderen aangezien hij nog in de groei is. Ik baal. En ik heb geen zin om telkens een ander zadel te moeten kopen, ook voor m'n paardje niet. Dus dan maar over op boomloos voor de komende paar jaren.
maar goed, we moeten iets). En op 1 mei ga ik naar Spanje, dus als er dan geïnteresseerden zijn voor het zadel dan komt het ook niet echt lekker uit. Misschien dat ik de verkoop door een vriendin kan laten doen als ik daar ben..
goede wisselwerking hier
Kasmir schreef:Heb voor Karlijn mijn fleece singel van Classic Equine vervangen voor een (rechte) mohair singel van 5star.
Lijkt voor alsnog een fijne singel, moet zelf even wennen dat de gesp gewoon tegen haar vacht aan ligt i.p.v dat er iets tussen zit x).
Klopt het dat je deze singels vooral elke keer na gebruik even met een zachte borstel moet afborstelen en indien nodig met lauw/warm water moet wassen verder niet?
Dan nog misschien een beetje een stomme vraag maar is er een richtlijn tot hoelang je een wolvilten pad kunt gebruiken, wanneer is zoiets 'op'?
alleen vind ze eigenlijk niet zo fijn rijden