@Sharon_Jims, Ik vraag me bij je halster een beetje af waarom je er 50 euro voor vraagt als je het leerstuk op de neus er af haalt. Kan me niet voorstellen dat het daar veel mooier van wordt of wel?
Omdat hij de enige is die zo heet. Daar staat zijn naam op, dus vandaar dat het stukje leer op de neus eraf gaat.
Het halster kost kaal met ouw 35 euro 2 stukken leer erop met aan beide kant 5 echte 7mm Swarovksi steentjes die door het leer bevestigd zijn wel. Heb er toen 70 euro voor betaald dus 50 euro is best netjes. Ik heb het halster nieuw gekocht via montina leder.de.
Rommulus, de eerste! En dat je zadel rood is maakt stukken minder uit als je een zwart pad en kleding erbij hebt! Ik was ook in het zwart met bruin tuig... vind ik juist wel sjiek!
rommulus
maar hier zal het hoofdstel ook dan zwart zijn en alleen het zadel rood ik ben namelijk opzoek naar een mooie zwarte showblanket (of ga er zelf een maken)
SaskiaB
Geplaatst: 25-09-11 23:36
Ik ben pas kortgeleden overgestapt en moet nog wennen aan al dat zilver en die versieringen (of het is een kwestie van smaak ) Maar dit is op dit moment mijn tuig. Erg basic als ik al het andere zie.
Anoniem
Geplaatst: 26-09-11 12:10
Basic maar wel vele malen beter in orde dan bij de meeste overstappers . Ik zou het bit wel een gaatje laten zakken.
Thanks, ja mag inderdaad wel als je zo kijkt! Eigenlijk moet ik ook nog een snaffle (waarvan ik eerst echt dacht dat het een 'shuffle' heette en dat aan iedereen heb verteld...oeps), maar in principe is dat het zelfde als een engelse trens toch?
spicegirl
Geplaatst: 26-09-11 15:27
het principe is hetzelfde,maar een andere uitvoering. er is nix mis met basic.al vind ik wel , dat dat ook van goede kwaliteit leer moet zijn. ik zie liever goed basic, als flut showtack.
SaskiaB
Geplaatst: 26-09-11 16:23
Ik geloof dat dit wel degelijk materiaal is (billy cook) om mee te beginnen toch.
spicegirl
Geplaatst: 26-09-11 16:44
absoluut ! met goed onderhoud gaat het een leven lang mee...
Gave sporen, ik heb ze zelf ook! Maar liggen nog ongebruikt als nieuw in de kast haha, rijd haast nooit met sporen, en als ik er mee rijd, dan rijd ik met mijn oude!
Mooi bitje, staat stiekem ook op mijn verlanglijst!
Nou heel toevallig vind ik dit een van de mooiere modellen. Al blijft de zit natuurlijk heel besmettelijk en is het ge-oliede leer ook te vlekkerig naar mijn zin. Jammer ook van de slijtplekken bij de fenders op zo'n redelijk nieuw zadel.
Lissatje
Geplaatst: 29-09-11 19:39
@Warbling Heel erg leuek sporen! Heb ze zelf ook gehad, en heel erg lang gebruikt. Maar nu liggen ze wat te roesten in de kast. ( spijtig dat ze niet roest vrij waren )