cornelie schreef:Ach, rollkur komt in de westernsport ook voor dus waarschijnlijk is dat paard al geholpen met een andere ruiter ipv westernstijl
Ik wou net zeggen.. heeft niks met de rijstijl te maken..
Meer met de ruiter die erop zit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kaspar schreef:Dank je voor je compliment, word er helemaal verlegen van.
Echter denk ik zo dat het niet echt gewaardeerd word een fries in het western, gezien de reacties die ik hier thuis in het begin kreeg toen we net begonnen (inmiddels zijn die reacties wel bijgesteld hoor).
PoucyWouce schreef:@Kaspar
Waarom zou dat raar zijn een Fries met westernspul? Rijstijl is toch niet paard afhankelijk. Gisteren nog zag ik een mooie warmbloed met de kin 5 cm van de borst moeilijk kijken. Ik dacht: zou hij blij zijn met een western stijl van rijden... !
Zack schreef:Wij rijden gewoon wedstrijden hoor!
Vind eigenlijk dat je gewoon moet gaan hihi
Kaspar schreef:Tnx Miss_Montana voor het compliment.
PoucyWouce je hebt helemaal gelijk hoor. Stiekem voelen we ons wel heel erg bijzonder. We doen het maar wel gewoon even dat western rijden.
spicegirl schreef:@ missmontana- de reacties zijn nog niet half zo gek, als dat je fries(folklore) ringsteken wilt doen met een appaloosa, of de renbaan in duindigt op wil met een bels.bepaalde ruitersportonderdelen horen bij een bepaald ras.de Qh/Ph/Ap zijn er nu eenmaal speciaal voor western gefokt.
spicegirl schreef:@ missmontana- de reacties zijn nog niet half zo gek, als dat je fries(folklore) ringsteken wilt doen met een appaloosa, of de renbaan in duindigt op wil met een bels.bepaalde ruitersportonderdelen horen bij een bepaald ras.de Qh/Ph/Ap zijn er nu eenmaal speciaal voor western gefokt.
Josefien schreef:geweldig [***], enne ik deed dat ook hoor, toen mijn zadel werd besteld (nog 2 weekjes, nog 1 weekje, nog 6 dagen ) hahaha!