cornelie schreef:Ach, rollkur komt in de westernsport ook voor dus waarschijnlijk is dat paard al geholpen met een andere ruiter ipv westernstijl
Ik wou net zeggen.. heeft niks met de rijstijl te maken..
Meer met de ruiter die erop zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kaspar schreef:Dank je voor je compliment, word er helemaal verlegen van.
Echter denk ik zo dat het niet echt gewaardeerd word een fries in het western, gezien de reacties die ik hier thuis in het begin kreeg toen we net begonnen (inmiddels zijn die reacties wel bijgesteld hoor).
PoucyWouce schreef:@Kaspar
Waarom zou dat raar zijn een Fries met westernspul? Rijstijl is toch niet paard afhankelijk. Gisteren nog zag ik een mooie warmbloed met de kin 5 cm van de borst moeilijk kijken. Ik dacht: zou hij blij zijn met een western stijl van rijden... !
Dus wij gaan gewoon door hoor, we vinden het beiden hartstikke leuk en het gaat best goed.Zack schreef:Wij rijden gewoon wedstrijden hoor!
Vind eigenlijk dat je gewoon moet gaan hihi

Erg gaaf zeg! Dat zwarte maakt het idd helemaal af!
Ik ben bijna in staat zo'n kalender te maken waar je kruisjes op kunt zetten zoals ik vroeger als 5 jarige deed met aftellen tot 5 december hihi 
Kaspar schreef:Tnx Miss_Montana voor het compliment.
PoucyWouce je hebt helemaal gelijk hoor. Stiekem voelen we ons wel heel erg bijzonder. We doen het maar wel gewoon even dat western rijden.
Dus niets van aantrekken van die onzin, gewoon lekker western rijden met je Fries als jij dat wil. Het maakt jullie idd bijzonder en bijzonder is niets om je voor te schamen
spicegirl schreef:@ missmontana- de reacties zijn nog niet half zo gek, als dat je fries(folklore) ringsteken wilt doen met een appaloosa, of de renbaan in duindigt op wil met een bels.bepaalde ruitersportonderdelen horen bij een bepaald ras.de Qh/Ph/Ap zijn er nu eenmaal speciaal voor western gefokt.
spicegirl schreef:@ missmontana- de reacties zijn nog niet half zo gek, als dat je fries(folklore) ringsteken wilt doen met een appaloosa, of de renbaan in duindigt op wil met een bels.bepaalde ruitersportonderdelen horen bij een bepaald ras.de Qh/Ph/Ap zijn er nu eenmaal speciaal voor western gefokt.
) Josefien schreef:geweldig [***], enne ik deed dat ook hoor, toen mijn zadel werd besteld (nog 2 weekjes, nog 1 weekje, nog 6 dagen ) hahaha!
Ga binnenkort maar even tellen hoeveel nachtjes slapen het nog is 
Wat kan het iemand anders nou uitmaken of iemand met een Belg de renbaan op komt of met aan Appie gaat ringsteken? Als paard en ruiter plezier erin hebben moeten ze dat vooral doen. Paardrijden doe je voor je eigen plezier en niet om door anderen met de nek aangekeken te worden omdat je niet 'aan het ideaalplaatje' zou voldoen
Maargoed, ik wil hier geen discussie over maken in dit leuke topic.
het is overal zo, en als je wat anders hebt als gebruikelijk, krijg je leuke, en minder leuke commentaren.moet je maar aan wennen, of met de flow meegaan ( en dan is er nog commentaar )