Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lous schreef:Niets is persoonlijker dan een 'zitbeleving' en dan maakt het niets uit of iets van kunststof is of van leer. Zelfs tussen leren zadels onderling heb je nog een mega-verschil. Dus dit is echt een onzin-opmerking.Het enige kunststof zadel van goede kwaliteit is de Wintec. Maar die zit toch echt een stuk minder dan een leren. .?
DubbelDun schreef:Lous schreef:Niets is persoonlijker dan een 'zitbeleving' en dan maakt het niets uit of iets van kunststof is of van leer. Zelfs tussen leren zadels onderling heb je nog een mega-verschil. Dus dit is echt een onzin-opmerking.Het enige kunststof zadel van goede kwaliteit is de Wintec. Maar die zit toch echt een stuk minder dan een leren. .?
xLillith schreef:De wintec gaat dus ook gepast worden, heb hem al eens uitgeprobeerd op een ander paard en die vind ik juist heerlijk zitten. Mijn klachten zijn echt met het tillen, eenmaal op een paard heb ik nergens meer last van. Voor boomloos ben ik ook aan het zoeken, dat zou namelijk de ideale oplossing zijn.
Heimdallr schreef:ik ga binnenkort een westernzadel halen die echt goed past op mijn draver ruin. Dus heb dik 2000 euro gespaard om een goed zadel te kunnen kopen. tevens ben ik nog steeds op zoek naar slobber straps, kan ze nergens vinden en Arthur is voor mij iets te ver weg om alleen even op en neer te rijden om slobber straps te halen, moet dan dik 2 uur rijden, volgens mij nog wel meer.