zilver al schoon, leer al ingevet. en eindelijk een DC blanket besteld, welke nog op mijn wish-list stond.
spicegirl
Geplaatst: 29-03-14 00:28
deze zijn zooo leuk
Bimmetje
Geplaatst: 29-03-14 16:47
Vanmiddag even naar Arthur's gereden in de cabrio Mooi bitje gescoord en ja hoor, een nieuw trainingshoofdstel. Zocht er al lang eentje en nu zag ik er eentje hangen. Afgeprijst! Dus ook maar mee genomen.
Dus zie hier me nieuwe gerij. Kunnen we weer vooruit!
Goh, staat 'm veel mooier dan verwacht SG!! Maar blijf de Wide Cheeks hem het mooiste vinden staan...
mindful
Geplaatst: 30-03-14 08:49
Mooi SG, die bloempjes zijn schattig
Van Bimmetje staat ook knap, mooi eenvoudig hoofdstel,daar hou ik wel van
spicegirl
Geplaatst: 30-03-14 19:59
bit toch niet goed, Bimmetje ?
XxChelsey1xX
Geplaatst: 30-03-14 20:26
toch even mn nieuwe showoutfit showen:
(Showhalster, hoed, blousje, buckle oh en mn nieuwe broek )
(Dekje & hoofdstel)
(nog een foto van mn hoofdstel met mn nieuwe concho's en mijn trotse pappie en mammie )
dan heb ik ook nog een simpele shank gekocht:
en ik heb een groene showslinky erbij met een leuk giletje maar daar moet ik nog even een foto van scoren
Bimmetje
Geplaatst: 30-03-14 20:53
Nee helaas niet SG
D_Desteny
Geplaatst: 30-03-14 22:26
Mooi Bimmetje! spicegirl: Heel erg gaaf! XxChelsey1xX: Mooi alles bij elkaar zo hoor.
Ik rijd sinds vrijdag op aan raden van mijn instructrice op een baby shank. Dat gaat echt veel beter. Ze wil me al inschrijven voor een wedstrijd van 1 Juni. Ze vind dat het echt heel goed gaat. We zijn nu een maand aan het trainen.
xLillith
Geplaatst: 30-03-14 23:53
Bedankt allemaal, mij was verteld dat dit zadel paste, maar blijkbaar had diegene er geen verstand van, of wou hij gewoon geld verdienen. Dan gaat dit zadel weg en koop ik een boomloos westernzadel, ik wil absoluut geen rotzooi op mn paard hebben! Edit: Baal wel dat ik dit niet eerder heb gelezen, heb er vandaag nog op gereden.
Hier een foto van mn nieuwe hoofdstel.
Rumpleteaser
Geplaatst: 31-03-14 12:42
@ Bimmetje: mooie spullen! @ SG: staat hem mooi! @ Chelsey: ik had je niet eens herkend zonder je rode blouse @ Desteny: dat gaat snel zeg!
Mag ik mijn luxeprobleem weer even aan jullie voorleggen.....?
Twee weken geleden ben ik gestart in lichte chaps. Stond erg moi bij het dekje, maar legt de aandacht net op de verkeerde plek. Afgelopen zondag ben ik in zwarte chaps gestart. Mag ik jullie mening weer? Hoe staat dit?
By the way: ik heb (denk ik) de perfecte kleur groene chaps erbij gevonden..... Helaas passen die nog even niet in mijn budget
Laatst bijgewerkt door Rumpleteaser op 31-03-14 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Warboel
Geplaatst: 31-03-14 12:45
Oh RT, met zwart is ook prachtig! Ik vind het allebei mooi....
Latruda
Geplaatst: 31-03-14 12:46
Ik vind de zwarte het mooiste staan. Zo legt het de aandacht net wat meer op je mooie blouse.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-03-14 12:48
De bovenkant van je bovenbeen lijkt wat breder dan ie daadwerkelijk is (gok ik, want ik heb geen persoonlijke kennis van RT ) maar toch vind ik de combinatie mooier dan in het zwart. Iedereen start al met zwarte chaps (tenminste, wat ik vaak zie) en met die lichte spring je er toch meer uit dan met die zwarte.
Zo zie je maar, heeeel persoonlijk weer
Emita
Geplaatst: 31-03-14 13:37
SG, het hoofdstel is niet helemaal mijn smaak maar ik vind dat het wel heel goed bij het hoofd van je paard past! Mooi hoofdstel Bimmetje! Chelsey: staat je goed! Ik vind die buckle wel heel leuk gedaan Desteny: ziet er goed uit hoor! Western staat je paard wel RT: Ik vind persoonlijk zwart mooier staan, dat brengt de aandacht iets meer naar je blouse! Lillith: Mooi hoofdstel
Ik vind de lichte chaps mooier staan in het komplete lichaamsplaatje, máár je paard moet wel mooie gangen hebben want het verlegt de aandacht wel meer op dat deel van het totaalplaatje. Wil je dat nog even niet dan zou ik voor de zwarte gaan
Absoluut mooier met zwarte chaps! Zoals ik al eerder zei, vind ik vooral het effect van 'in tweeën geknipt' met de lichte chaps storend.
Emita
Geplaatst: 31-03-14 13:59
Ondertussen heb ik mijzelf een nieuw spaardoel gesteld, vond dit hoofdstel er leuk uit zien en bij Rayo staan oortjes beter dan een browband maar we rijden nog op een snaffle.. Dus dan lijkt me dit wel een goede oplossing
Mag je met zo'n hoofdstel eigenlijk wel starten bij de wran? Er staat in het regelboek dat er een keelriem aan moet zitten, maar moet het ook verplicht een browband zijn of mag het ook zoals dit hoofdstel?
Rumpleteaser
Geplaatst: 31-03-14 14:00
@ WB: mee eens. Al vind ik qua kleur dat licht ook errug mooi. Zwart staat beter, maar ik vind het stiekem wel jammer dat het qua kleur dus afwijkt. Die groene chaps gaan er denk ik toch maar komen..... Als ik heel hard doorspaar