Ha Kasmir, dank je wel! De pad heb ik een jaartje geleden gekocht bij Eveline. Regelmatig trouw afgeborsteld en bewaard in een zadelkast (binnen). Enne; ik start in Woudenberg aankomende zondag Dan kun je ff kijken als je wilt.
spicegirl
Geplaatst: 26-03-14 17:34
mn hoofdstel ein-de-lijk in NL !! nu afwachten hoe "vlot "de douane is..
Leuke kleur Rumpleteaser! Ben benieuwd hoe die staat op Bandito
Ik heb ondertussen ook een nieuw zadel. Ben nu wel helemaal blut, dus de rest moet nog even wachten. Maar hij past en de kleur matcht goed bij Rayo!
(was vergeten een foto te maken toen hij op Rayo lag, dat komt later wel... EDIT: dit is dus de advertentiefoto)
Als ik weer gespaard heb wil ik een bordeaux rode pad met leren rand. Zeg maar wat op zo'n showblanket lijkt, maar dan echt een pad. Weet niet of ik het zo goed uitleg hoor
xLillith
Geplaatst: 27-03-14 00:43
Hier mijn knappe paardje met zn nieuwe zadel. Kwa lengte kan het nét, mn hafje heeft echt een hele korte rug. We zijn pas net overgestapt naar western maar we hebben er heel veel plezier in. Hopelijk komt mijn hoofdstel morgen binnen, dan kan ik die ook showen.
Dit zadel past niet. Het is te smal bij de schouders en wat ik zie Zadelmarktkwaliteit,maar misschien heb ik het mis? Heb je het zadel laten passen bij een ervaren westernzadelpasser?
Wranglerbutt
Geplaatst: 27-03-14 07:48
@xLillith: wat een leuke Haflinger, ziet er lief uit! Ik kan van een foto niet bepalen of je zadel past, maar doe op z'n minst hobble straps om de onderzijde van je stijgbeugelriemen. De beugels kunnen nu draaien, waardoor je voet kan blijven hangen als je valt of wilt afstijgen
Voor mijn gevoel is er ook te weinig ruimte onder de pommel en nu zit r nog niet eens iemand op.
spicegirl
Geplaatst: 27-03-14 22:41
hoofdstel binnen en een paar absolute top -teugels, Pincuda Wasps. zaten nog 2 paar touwtjes extra bij, schroeven, en een potje met speciale wax -wat een service
Ik heb vandaag mijn nieuwe chaps binnen gekregen! Helemaal blij mee. Wat zijn ze mooi zeg! Echt schitterende kwaliteit ook. Zit erg lekker, licht en makkelijk. Ideaal!
spicegirl
Geplaatst: 27-03-14 22:59
wat laten zien, tones ?
tones
Geplaatst: 27-03-14 23:02
Hoofdstel.
spicegirl
Geplaatst: 27-03-14 23:50
die had ik er al opgezet..de Daisy-bridle. als ie schoon is, maak ik een nieuwe pic. heb mijn nieuwe geheime wapen ingezet.(ultrasoon zilver reiniger )
tones
Geplaatst: 27-03-14 23:55
Oh ja! De Daisy!
spicegirl
Geplaatst: 27-03-14 23:57
staat ook in mijn profiel. hij is schitterend,maar niet echt onderhouden. zonde, wie koopt nu zoiets duurs, en geen onderhoud maar goed, niks aan de hand, zo weer ingehaald.