ik denk dat ie merkloos is. anders moet het merk erin staan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emita schreef:Ik heb een vraag over Montana zadels. Kan aan een zo-goed-als-nieuwe Montana zadel komen, is maar een paar keer gebruikt en ziet er verder nog super uit. Uiteraard ga ik hem eerst laten passen, maar daar gaat het nu even niet om. Wat is een redelijke prijs voor een nieuw Montana zadel waar hooguit 10 keer mee gereden is? Zodat ik in ieder geval zeker ben dat ik niet te veel betaal. Heb al gegoogled maar krijg vooral bokt resultaten en de continental website wil op dit moment niet openen op m'n laptop :/ Het is een roundskirt met geen zilver (ben niet zo van de bling zadels). Foto's komen uiteraard later als het zadel goed ligt
Lous schreef:Emita schreef:Ik heb een vraag over Montana zadels. Kan aan een zo-goed-als-nieuwe Montana zadel komen, is maar een paar keer gebruikt en ziet er verder nog super uit. Uiteraard ga ik hem eerst laten passen, maar daar gaat het nu even niet om. Wat is een redelijke prijs voor een nieuw Montana zadel waar hooguit 10 keer mee gereden is? Zodat ik in ieder geval zeker ben dat ik niet te veel betaal. Heb al gegoogled maar krijg vooral bokt resultaten en de continental website wil op dit moment niet openen op m'n laptop :/ Het is een roundskirt met geen zilver (ben niet zo van de bling zadels). Foto's komen uiteraard later als het zadel goed ligt
Voor deze vraag is het taxatietopic.