Sandra_H schreef:Daihyo schreef:Sandra: dat van het pinapparaat is herkenbaar. Maakt niet uit bij welke shop je staat, mij lukt dat ook nooit
Ah kijk! dan ligt het gewoon aan die apparaten. Niks aan te doen dus
Ik heb dat nog niet bij Eurohorse gehad, of Arthurs, maar herken het soms wel.

Daihyo schreef:Ik zeg nergens dat jij de Freemax moet nemen toch? Dat is nu wel duidelijk.
Waarom bel je niet gewoon naar Eurohorse met je vragen? Dan heb je het meest betrouwbare antwoord.
Ik heb mailcontact met Eurohorse gehad. En met Arthurs.
Dus nu alles laten bezinken en nadenken.
Er komt in ieder geval geen boomloos zadel waar ik met speciale pads moet gaan werken. Met normale pads kan met Edix, Freemax, Silverado en AM Reitsport. Andere merken vallen daarom al sowieso direct af. De Edix Oakley lijkt een ander singelsysteem te hebben met een soort V achter de fender en dan de strap, dan valt dat ook af, dat vind ik niet mooi. Een ander punt is dat ik 3 inch beugels heb en die passen bijvoorbeeld niet aan de Barefoot, en die beugels wil ik ook gewoon weer kunnen gebruiken. Ik wil dus ook 3 inch brede fenders hebben onder. Geen idee wat Freemax, Edix en AM of Silverado hebben, maar dat is dus ook een eis van mijn kant. Bij Edix zie je toch wel dat het boomloos is vind ik, erg vlakke zit en klittenband op de seat.