@PW , texas is niet van mij! Tex is van Gaby Dorn en staat ter dekking!
Anoniem
Geplaatst: 12-04-10 22:27
Cool zadel Esther! Hopelijk blijft dit zadel nu eindelijk eens goed liggen op Morris z'n ruggetje Leuk dat iedereen zo enthousiast is over je setje btw, en dan te bedenken dat ie IRL nog veeeeeel mooier uitkomt bij Morris z'n buckskin vachtje hihi
Jaycee_
Geplaatst: 12-04-10 23:05
Ik heb dezelfde Bob Avila! Alleen andere zit, de mijne is beige leder. Wat zitten die Bobsjes toch heeeeerlijk Rapido, een prachtige Bob's! Helaas ook ver buiten mijn budget
Kaspar
Geplaatst: 18-04-10 00:10
En met trots show ik nu ook eindelijk onze tack
Kaspar draagt hier: - Continental Equiflex zadel - 5-Star burgundy pad - Mattes singel - Zelf gepimpt Continental hoofdstel - Zelf gemaakte touwteugels
Tadadadadaaaaaaaaaaaa
Helaas heeft m'n jeans afgegeven op het zadel. Iemand tips hoe ik die blauwe waas van het leer kan krijgen?
Josefien
Geplaatst: 18-04-10 11:51
wow! en wat leuk dat je zelf je hoofdstel hebt opgepimpt!!!! echt alle steentjes zelf erin geslagen???? misschien kun je gewoon met blanke lederreiniger (van die creme) dat blauwe eraf krijgen? ik had zo'n fles gekregen bij mijn stocksaddle en toen had ik het zadel weer verkocht en de fles zelf gehouden.. ik haal er ook het afgegeven blauw van mijn jeans mee van mijn naturelkleurige boots af..
simodi
Geplaatst: 18-04-10 14:57
Kaspar: erg mooi hoofdstel en teugels, mooie set!
Kaspar
Geplaatst: 18-04-10 17:13
Dank je wel voor jullie leuke reactisch.
Josefien ik heb idd de steentjes er zelf ingemaakt. Is leuk gelukt he. Ik zal eens gaan kijken voor de reinigingsspul voor het zadel. Hopen dat het werkt want die blauwe waas vind ik echt zonde.
Hey Kaspar, dat ziet er gaaf uit !! Heel mooi En die pad, daar zit ik ook aan te denken om die aan te schaffen. Hoe dik is jouw pad ? 1" ? en hoe bevalt hij ?
Josefien
Geplaatst: 20-04-10 10:48
Kaspar heb gisteren weer mijn laarzen onder handen genomen, blauw gaat er echt af, dit is het merk Velvet ledercreme en er staat een steigerend paardje in het logo, dus echte zadelcreme.
Wat een leuke reacties allemaal. Dat had ik echt niet verwacht.
Zack - Tnx voor het compliment. Pb ontvangen hoor
Lenie - Bedankt voor het compliment. Ik heb 2 van deze pads. Beide 30x30 in 3/4" dikte. Dat vind ik meer dan dik genoeg en er kan ook nog een blanket overheen. Ik vind ze erg fijn in gebruik, zeker omdat ze mooi naar de rug vormen en warmte goed afvoeren.
Josefien - Ik heb vanmorgen in de ruitersport winkel tackcleaner van Belivoir (schrijf je dat zo?) gekocht. Vloeibaar in een spuitfles, en warempel de blauwe waas poets ik er nu zo af (met gewone leerzeep lukte het dus niet). Mijn zadel is weer prachtig, dus ik ben je eeuwig dankbaar voor deze geweldige gouden tip
Kaspar, wauw !!! Echt een geweldige set! Je fries staat er super mee!!! Ik denk alleen al met die verschijning dat je een of andere trail proef kan winnen !
Ik ga deze week mijn zadel nog eens proper maken. Vuil eraf, invetten, .. Heb ook een leuk hoofdstelletje waar ik nog geen foto's van heb, dus dan maak ik een foto van het geheel en plaats ik die hier tegen zondag
en ik hoop binnenkort mijn TripleHorn sidepull te krijgen die geheel in dezelfde kleur en stijl is als mijn zadel (dank aan PoucyWouce) want hij is een paar weken geleden al besteld..nu alleen nog de reins erbij zoeken!
Kaspar
Geplaatst: 20-04-10 22:30
Gleyla schreef:
Kaspar, wauw !!! Echt een geweldige set! Je fries staat er super mee!!! Ik denk alleen al met die verschijning dat je een of andere trail proef kan winnen !
Haha hele kleine inimini kans dat je ons ooit op wedstrijd gaat tegenkomen hoor. Die ambitie ontbreek hier nogal
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik denk dat je sowieso een van de mooiste verschijning zal zijn met zo'n dier, en in zo'n set. Vind het echt helemaal geweldig !!!
Kaspar
Geplaatst: 20-04-10 22:35
Dank je voor je compliment, word er helemaal verlegen van. Echter denk ik zo dat het niet echt gewaardeerd word een fries in het western, gezien de reacties die ik hier thuis in het begin kreeg toen we net begonnen (inmiddels zijn die reacties wel bijgesteld hoor).
@ Jozefien Waarom laat je Triple Horn geen teugels erbij maken?
@Kaspar Waarom zou dat raar zijn een Fries met westernspul? Rijstijl is toch niet paard afhankelijk. Gisteren nog zag ik een mooie warmbloed met de kin 5 cm van de borst moeilijk kijken. Ik dacht: zou hij blij zijn met een western stijl van rijden... !